Energy Booster Makyong Dah Habis!!



Assalamualaikum

jangan pening pula ye, botol multivitamin tu ena sengaja terbalikkan, nak tunjuk isi nya sudah habis ku telan..haha.


dan buku2 kat belakang laptop tu pula ada yang ena susun terbalik..laptop tu je kedudukan yang betul.hihi


ena baru balik dari rutin check up di Klinik Kesihatan Bangi..alhmdulillah...nurse puji lagi HB cantik katanya..alhmdulillah dapat kekalkan Hb 12 ke atas....asbab utamanya, multivitamin ni la..ena memang tak ambil langsung vitamin yang klinik bekalkan.







Vita lea ni DIPERKAYA dengan iron (zat besi) yang berperanan PENTING dalam penghasilan sel darah merah. mereka yang tak cukup zat besi terutama ketika hamil akan mengalami kerap letih, pertumbuhan janin yang kurang baik, bacaan Haemoglobin (HB) yang rendah iaitu bawah 10 dan pening serta kerap rasa nak pitam.






disebabkan Vita lea ena dah habis, dan ena pon dah hampir sangat nk bersalin, so kita GRAB terus set berpantang shaklee yang mana boleh dapat 2 botol vita lea sekaligus..satu memang dalam set tu..dan satu lagi FREEEE.. siapa yang bukan ahli beli set ni, dan daftar keahlian, boleh dapat lagi 1 extra vita lea FREE..so total 3 botol vita lea!!!...wahh..dah la 1 botol tahan 4 bulan...gila untung kalau camtu!!!




peringatan buat ibu hamil dan ibu yang sedang berpantang, jangan culas makan vitamin tau..untuk kebaikkan anak syurga kita dan badan sendiri juga;)


for more info/order,



013 357 3153

Post a Comment

4 Comments

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!