4 Rahsia Mommies Bertenaga Sepanjang Hari!



Assalamualaikum 


Teruja sangat nak share Testimoni dari sahabat-sahabat ni . Yela, mommies sekarang kan selalu sangat 'kehabisan tenaga' ..sama je sama ada suri rumah atau pon mommies yang bekerjaya. betul ke betul?



Keletihan Melampau di kalangan ibu-ibu


Ena faham sangatla mommies memang cepat letih. terutama kalau hamil, tapi tak hamil pon sama juga kan..memang masa rehat sangat2 terhad untuk mommies.  tidur siang? kirim salam je...tengok TV? tak sempat nak terlintas di fikiran nk on tv pon..heheh


Ena bekerja dari rumah sambil menjaga dan mendidik anak solehah ena yang nak masuk dua dah ni, memang terasa dah masa makin mencemburui ena;)


Mujur ada Energizing Soy Protein. Kalau ter 'missed' minum waktu sarapan lain sungguh rasanya sepanjang hari. ni antara feveret drink ena , alhamdulillah dapat puasa penuh tahun ni walaupun hamil 3rd trimester!


Baca: Pengalaman ena Hamil Bertenaga dan Berpuasa penuh di Bulan Ramadhan


tak percaya?



Ok jom lihat apa kata mereka berkenaan energy drink ni;) Mereka dah CUBA sendiri tau, Bukan ena je yang kata ye..


tak sungguh, orang tak kata ;)






*****





Nor Huda Mazan:

 ESP bantu saya ganti puasa SEBULAN
Percaya tak?

Saya bersalin anak pertama beberapa hari sebelum bulan Ramadhan. Jadi memang saya kena ganti puasa sebulan. Saya tah tahu betapa lainnya rasa bila berpuasa sambil breastfeeding. Sebab tu Allah beri keringanan berpuasa bagi ibu yg menyusukan anak dan yg mengandung.


Saya sangat tak larat. Serius. Sahur saya ambil macam-macam tapi end up by tengahari saya dah terbaring atas katil. Sangat-sangat tak larat. Seterusnya tak dapat meneruskan berpuasa. Kalau dapat pun, lepas maghrib memang saya akan ‘pengsan’.


Tergerak hati untuk cuba Energizing Soy Protein. Alhamdulillah hasilnya memang sangat amazing. Saya sangat tak sangka. Saya sangat bertenaga puasa. Bahkan sampai dah waktu petang tu saya masih mampu menyental bilik air smile emoticon. Saya pun rasa teruja.


Alhamdulillah Berjaya qada’ puasa Ramadhan sebulan tu. Semoga ESP dapat membantu ibu-ibu yang mempunyai masalah seperti saya juga.




*****







Siti Nor Kamilah

Kisah cinta saya dan ESP.

First time cuba ESP, lepas saya balik kerja. Biasanya time tu memang letih sangat2.


 Rasa macam nak tidur je. Tapi mana boleh kan? Sape nak masak, sape nak buat semua kerja rumah kalau bukan saya.


Bila dah ambil ESP tu, rasa hilang letih tu, macam bateri yang baru dicas hehe. Wow bestnya.


Rupanya memang betul ESP boleh bagi tenaga macam yang saya pernah baca sebelum ni. Lepas tu memang saya terus ambil ESP bila rasa letih. Alhamdulillah ia banyak membantu saya.



***** 



Ida Ifaz Berpuasa di Hospital.
=============

8 Julai 2014. Bulan Ramadhan.

Anak pertama saya dimasukkan ke Hospital kerana keracunan makanan. Saya terpaksa tinggalkan 3 lagi anak lelaki termasuk seorang anak umur 10 bulan yang masih menyusu dgn mak mertua (rumah berdekatan hospital).



Sambil menjaga si abang yg muntah-muntah, saya perlu berulang-alik ke rumah mak mertua kerana menyusukan si kecil.



Memang penat dan memerlukan tenaga extra lagi-lagi berpuasa dan menyusu. Exhausted tahap tinggi, longlai setiap kali balik ke rumah.



Alhamdulillah, bersahur dengan ESP dan PD sangat membantu kekalkan tenaga dan susu saya di ketika genting ini. Luv Shaklee!



*****








Hana Hit Mohigil :

IKHLAS....SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP SHAKLEE.

Menjadi suri rumah dan ibu berkerjaya sangat mencabar.Apatah lagi diberkati dengan menguruskan "anak syurga" yg perlu dibantu 100%.Berkerja di siang hari yg kadang2 memerlukan kekuatan fizikal dan mental sememangnya sangat mencabar "seorang ibu+seorang wanita".


ofis hour dan kadang2 24jam.Di rumah pula sebagai seorang isteri&ibu pasti tak terlepas dengan tanggungjawab kerja2 rumah dan menguruskan anak2.


Jadi suka saya berkongsi di sini bahawa ESP SUPERB telah berjaya membantu menambah lebih energy kepada saya.Rasa sedap atau tidak yg penting kesan selepas mengambil adalah saya lebih bertenaga dan ceria ditempat kerja mahu pon di rumah.


Bukan itu sahaja malahan masalah mata saya pon telah baik tanpa bergantung pada bekalan ubat hospital atau klinik.



EXTRA BONUS? YA SAYA DAPAT.Buktinya sesibuk mana pon tugasan sebelum ini dengan energy yg ada sekarang saya masih mampu juga untuk berkecimpung dlm bisness shaklee seterusnya menambah duit poket setiap bulan.




*****



Seronok kan dengar kisah mereka.


Anda juga sedang mencari2 ENERGY BOOSTER untuk bantu anda menjalankan tugasan harian dengan baik?


KLIK SINI untuk harga ENERGIZING SOY PROTIEN SUPER JIMAT, MURAH dan BERBALOI WANG ANDA!


jangan segan silu untuk HUBUNGI ENA ye untuk pertanyaan atau tempahan,

nak bisnes pon boleh, pm je laju2


013 357 3153

Post a Comment

0 Comments