Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee | Aeinna Musa

 

Aeinna Musa- Pengedar Sah Shaklee Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Kajang dan sekitar


Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee | Aeinna Musa. Sedar tak sedar sudah 10 tahun saya kenal dan amal shaklee suplimen dalam rutin harian. Lebih selesa bahasakan diri dengan Ena, berumur 37 tahun dan mempunyai 3 cahaya mata-permata dari syurga yang Allah kirimkan pada Ena dan suami Kamal Fadzli Abd Rahman. 

Ena merupakan living proof shaklee. 

Awal perkenalan 


Kisah perkenalan dan percintaan dengan shaklee berputik dengan asbab Energy Soy Protein (ESP) dan Ostenutrix yang dulu nya dikenali sebagai Ostematrix. Masa tu tengah menyusu anak sulong . Alhamdulillah ena tiada masalah susu tapi masa tu ena ambil juga ESP dan kalsium-magnesium shaklee iaitu osteNutrix untuk tenaga dan sebagai suplimen tambahan pada waktu tu. 

Tak lama kemudian ena tambah lagi vitamin C shaklee dalam rutin harian ena. Makin lama ena perasan kulit muka makin elok dan parut jerawat yang hitam pudar dan makin hilang. Terkejut juga sebab pada mulanya ena takde intention pon nak elokkan kulit masa tu. Kira dah pasrah lah walaupun muka waktu  tu break-out teruk sangat. Alhamdulillah Kira bonus lah juga tu kan, syukur Alhamdulillah.

Waktu tu ena surirumah sepenuh masa. Jadi sambil-sambil urus rumahtangga Ena pon share lah shaklee effect tu di media sosial sambil-sambil membawang di komen kawan-kawan, haha. Tak sangka sangat buat sambilan je dengan cara share je di media sosial yang pada asalnya ena tak tahu apa teknik bisnes online nya, alhamdulillah dapat 16 orang yang membeli dan join ahli pada bulan pertama. 

Dapat Cash dari Shaklee!


100 % kongsi di facebook ena je masa tu. Sejak tu ena mula nampak peluang dan bulan ketiga ena berkongsi shaklee effect ena sendiri, berjaya dapat jualan peribadi lebih RM 10 ribu. Income bersih waktu tu dah mencecah 4 angka. 


MasyaAllah kira banyak sangat tu untuk ena sebab ena duduk rumah je. Takde komitmen nak bayar or kos pergi kerja pon syukur alhamdulillah. 

Setelah berjaya dapat 4 angka dengan perkongsian shaklee effect di facebook ena mula tambah medium sharing ena iaitu ena mula berkongsi pula di medium lain seperti blog aeinnamusa.com, youtube, instagram dan whatsapp serta tiktok. 

Membina team bisnes yang positif!


MasyaAllah, ini pemimpin kumpulan di bawah empayar OPE team ena yang super positif dan berdaya maju serta proaktif! doakan kami dapat memberi manfaat pada lebih ramai orang lagi ye. subhanallah.



Rasa tidak puas pula bila kita seorang je yang dapat manfaat dari shaklee. Ena mula active berkongsi manfaat shaklee dan kelebihan bisnes shaklee dengan membuat video-video. Perlahan-perlahan ena mula membina team empayar yang ena namakan sebagai Our Precious Empire (OPE). Alhamdulillah syukur pada Allah dalam team OPE terdapat 5 orang rakan niaga ena yang dah berjaya cecah jualan jumpulan 5 angka dan memperoleh pendapatan bersih 4 angka sebulan. Jumlah income bersih sejak join shaklee pon dah lebih 6 angka. Alhamdulillah syukur.


MasyaAllah seronok rasa bahagia bila dapat lihat rakan niaga kita jana pendapatan secara part-time hanya dari rumah atau dari mana mereka berada. Alhamdulillah 

Dapat Car Bonus seumur hidup!

Waktu PKP haritu di saat ramai yang dibuang kerja alhamdulillah, team shaklee kami iaitu OPE team berjaya menyebarkan manfaat vitamin shaklee kepada lebih ramai orang. Banyak testimoni-testimoni yang power dari pelanggan kami di mana asbab suplimen shaklee, kesihatan mereka lebih baik dan terhindar dari penyakit Covid19 ancaman seluruh dunia waktu tu. Ada sebahagian pelanggan yang terkena virus Covid19 namun proses penyembuhan sangat cepat dan tiada kesan sampingan. Alhamdulillah, Allah Yang Maha Penyembuh.



Car Bonus Shaklee seumur hidup.


Dalam ujian dan musibah dunia di landa covid19 alhamdulillah terselit hikmah besar apabila satu lagi impian ena tercapai iaitu menjadi Car Bonus Achiever. Alhamdulillah.

Poster recognition untuk kejayaan OPE Team 




Jemputan untuk berkongsi tips dan motivasi kejayaan mencapai Car Bonus Shaklee seumur hidup


Terus konsisten amal vitamin setiap hari!


Sejak 2013 sampai sekarang 2023 ena ambil shaklee .Berikut adalah set suplimen shaklee yang ena dah consume selama ini:

✅ Set Hamil Shaklee 
✅ Set Menyusu Shaklee 
✅ Set Berpantang 
✅ Set Kurus 
✅ Set Kulit Sihat cantik 
✅ Immune Booster 
✅Youth Skincare 

Ramai orang kata shaklee suplimen ni mahal. Sebenarnya bukan mahal tapi ianya premium dan eksklusif. Hanya mereka yang pentingkan qualiti dan nakkan yang terbaik untuk kesihatan sahaja yang akan memilih shaklee. Semua suplimen yang ena ambil setiap hari sebenarnya shaklee sponsor je kat sebab bonus bulanan dari shaklee tu ena guna semula untuk invest pada kesihatan diri dan keluarga. 

jemput baca juga perkongsian sahabat saya Yati Adam: Mengapa saya memilih vitamin shaklee.

Jika berminat untuk menjana income dari rumah atau dari mana anda berada, jom jadi sebahagian dari tema ena. Ena prefer pempuan ye sebab senang ena nak guide. Jika anda seorang suami, minta isteri anda wassap ena ye.



Klik Gambar di bawah untuk terus wassap Aeinna Musa- 0177172868 jika ada sebarang pertanyaan: 

Aeinna Musa- Pengedar  Shaklee Sah dan Aktif di Putrajaya, Bandar Baru Bangi dan Kajang
Aeinna Musa- Pengedar  Shaklee Sah dan Aktif di Putrajaya, Bandar Baru Bangi dan Kajang




#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Post a Comment

0 Comments