Membership Renewal Mudah Dengan Shaklee | Aeinna Musa

 




        Membership Renewal Mudah Dengan Shaklee | Aeinna Musa. Shaklee merupakan syarikat yang sangat menjaag kebajikkan ahlinya, sama ada ahli makan sendiri mahupun ahli yang sama-sama dengan syarikat menjadi pengedar aktif yang memasarkan manfaat produk shaklee kepada lebih ramai orang. Teramat rugi bagi seseorang yang memang dah ahli shaklee tapi tidak melakukan renewal mudah dengan shaklee ni. 

Keburukkan jika ID shaklee expired.

        Ahli yang dah expired perlu melakukan renewal mudah dengan shaklee atau ID nya akan hilang dari  'database system' shaklee. Memang rugi bagi mana-mana ahli yang membiarkan sahaja ID nya expired dan seterusnya hilang 'privilege'  sebagai ahli shaklee yang eksklusif. Ini bermakna, hilang lah juga peluang untuk membeli produk shaklee dengan diskaun 20% dan tiada lagi promosi khas untuk ahli yang sangat-sangat istimewa pada setiap bulan dari shaklee.

        Selain itu, anda juga akan kehilangan peluang untuk mendapat cash rebate yang hebat dan tidak lagi dapat menikmati vitamin percuma setiap bulan. Alahai, jangan sampai hilang cash rebate ni tau. Jom tengok macam mana cara renewal mudah dengan shaklee.

Cara-cara renewal mudah dengan shaklee 


Mudah sangat nak ingat bila ID kita expired iaitu pada setiap kali birthday kita;)

ID shaklee expired setiap kali birthday kita, haa senang nak ingat kan. Cara mudah renewal ahli dengan shaklee:
            
    1. Renewal berbayar. Hanya perlu bayar RM30 sahaja untuk aktifkan semula ID shaklee.
    2. FREE renewal iaitu buat belian at least 1 produk shaklee yang mempunyai uv. Item paling murah dalam shaklee adalah herbal blend iaitu hanya RM34. Untung kalau pilih cara nombor 2 ni kerana kita dapat produk multipurpose cream ni berbanding hanya membayar RM30 tanpa dapat apa-apa.



  1. renewal mudah dengan shaklee
    Pelbagai manfaat Herbal Blend. tahan lama pula tu. Kami sekeluarga suka cream ni, wajib ada di rumah dan bawa ke mana-mana setiap kali travel atau balik kampung.


Cara Jadi Ahli Shaklee:


Jika anda belom menjadi ahli shaklee mesti tertanya-tanya cara untuk menjadi sebahagian dari keluarga shaklee kan.






Step 1: klik untuk daftar keahlian pre-active secara percuma


Step 2: isikan details ni. Jangan lupan klik pada kotak consent ni ye

kelebihan ahli shaklee


 Terdapat 2 cara untuk menjadi ahli shaklee.
  1. Ahli berbayar RM35
  2. Ahli Percuma dengan pembelian set vitamin keperluan diri dan keluarga yang bernilai minima RM400
  3. Ahli Percuma dengan pembelian set promosi bulanan yang melayakkan keahlian percuma. contohnya pada May 2023, promosi Set rahmah hanya RM99 dan anda layak dapat free membership.
Promosi May 2023. Jika anda baca posting ini selepas May 2023, hubungi Aeinna Musa untuk info lanjut info terkini bulanan


Tak tahu macam mana nak tahu ID dah expired?

oh, mudah sahaja, hubungi saje Aeinna Musa- 0177172868 untuk semak ID anda sudah expired atau belom lagi. Saya akan maklumkan sama ada anda boleh buat membership renewal shaklee atau bleh register semula untuk terus menikmati kelebihan-kelebihan ahli shaklee.



#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Post a Comment

0 Comments