Dapat Vitamin Shaklee Percuma Dengan Cash Rebate | Aeinna Musa

 

        Dapat Vitamin Shaklee Percuma Dengan Cash Rebate. Sedar tak sedar dah 10 tahun saya dapat menikmati vitamin premium setiap bulan secara percuma sahaja. Sepanjang 10 tahun ini alhamdulillah tidak pernah gagal dapat cash rebate dari shaklee pada setiap bulan. Cash rebate bulanan tersebut saya beli  vitamin-vitamin shaklee dan kumpul point semula untuk melayakkan diri dapat cash rebate pada bulan hadapan pula. Best kan. Dapat beli vitamin organik, selamat, halal yang berkualiti tinggi dan pada masa yang sama dapat lebihan lagi dari cash rebate yang kami terima. Percuma je keluarga kami dapat makan vitamin shaklee setiap bulan.

Jadi Ahli Sah Shaklee untuk menikmati cash rebate dari shaklee


Jika belom menjadi ahli shaklee, daftar pre-active percuma di sini

3 cara untuk jadi ahli sah shaklee: 

  1. Ahli berbayar iaitu bayar yuran sebanyak RM35 
  2. Ahli percuma di mana anda hanya perlu buat belian mana-mana produk shaklee lebih kurang RM400. 
  3. Beli mana-mana set promosi bulanan yang melayakkan keahlian percuma. Promosi ini berubah setiap bulan dan selalunya promosi ini harga nya jauh lebih murah berbanding cara no 2.
Contoh bulan ni promosi jatuh gaung  Set rahmah hanya RM99 sahaja , boleh pilih mana-mana dua item dalam poster di bawah:

promosi shaklee mana-mana set ini melayakkan anda dapat keahlian percuma


Contoh lagi, Set hello New You ini juga melayakkan anda untuk dapat keahlian percuma juga dari shaklee.

Set Hello New You ini harga ahli asalnya RM441 tapi sebab ada promosi harganya hanya lah RM353 sahaja. sangat untung jika anda beli shaklee waktu tengah promosi. 




Nota kaki: promosi ini hanya valid pada may 2023 sahaja. Jika anda terbaca posting ini pada bulan selepas  May 2023, boleh wassap ena untuk promosi terkini ye . Aeinna Musa 0177172868)




Kelebihan Jadi Ahli Shaklee- dari mana datangnya cash rebate shaklee?

        Apa yang paling seronok bila jadi ahli sah shaklee adalah peluang untuk dapat cash rebate pada setiap bulan. Dari mana datangnya cash rebate ini? Jawapannya adalah dari point terkumpul dari 1 hb sehingga hujung bulan. Point ini pula datangnya dari belian produk shaklee sama ada untuk kegunaan sendiri , family atau kawan-kawan. 

        Lagi banyak kita buat belian lagi banyaknya point terkumpul kita dan lagi besar lah cash rebate. lagi besar cash rebate, lagi banyak lagi kita boleh claim vitamin free nanti hehe. Begitulah cycle nya, Alhamdulillah asbab peluang untuk dapat vitamin percuma ini saya jadi lebih bersemangat untuk berkongsi manfaat tentang produk shaklee pda family dan kawan-kawan di sekeliling saya.


Jadual Cash Bonus atau Cash Rebate Shaklee

        Cuba perhatian jadual cash bonus atau cash rebate di atas. Cash rebate yang kita berpeluang dapat sekiranya mengamalkan vitamin shaklee pada setiap bulan adalah serendah RM 24 sehingga RM2384. uish, banyak tu kan. Bukan biasa-biasa tu. Siapa lah nak bagi kita free-free sehingga 4 angka sebulan macam tu. 

    Cash rebate ini lah saya gunakan untuk dapatkan vitamin shaklee percuma setiap bulan malah ada banyak lagi lebihan tu boleh buat belanja keluarga. Jika anda juga nak belajar cara untuk dapatkan cash rebate bulanan dan menikmati vitamin organik secara percuma, boleh wassap Aeinna Musa untuk info lanjut ye


Antara Vitamin percuma saya beli menggunakan cash rebate sahaja. ada banyak lagi sebenarnya. wassap ena tau jika anda nak juga cash rebate ye -->Aeinna Musa 0177172868 


sehingga berjumpa lagi di next entry.


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Post a Comment

0 Comments