Insentif Shaklee Malaysia Realisasikan Impian | Aeinna Musa

Insentif Shaklee Malaysia Merealisasikan Impian Kita | Aeinna Musa. Excited sangat bila shaklee Malaysia umumkan insentif terbaru untuk pengedar shaklee yang layak bermula bulan ini sehingga June iaitu extra cash bonus RM600. Itu duit extra je tau. Di akhir entry nanti saya 'reveal' berapa sebenarnya jumlah bonus yang anda juga boleh dapat jika grab untuk insentif 2023 ni.

Kalau fikir balik memang banyak yang dapat saya buat dan capai asbab insentif shaklee Malaysia. teringat saya waktu awal-awal terjebak dalam bisnes shaklee. Bermula dengan melihat sharing dari seorang kawan di facebook di mana beliau berjaya buat 'full settlement' pinjaman pelajaran PTPTN menggunakan bonus insentif shaklee. Kisah beliau benar-benar membuka mata dan minda saya ketika itu. Sejak itu mula lah saya menghubungi beliau dan meyatakan hasrat untuk daftar dan mulakan bisnes shaklee secara online.

Mudah sangat nak daftar sebagai ahli shaklee dan menikmati 20% diskaun untuk semua produk shaklee. Jika anda belom lagi mendaftar sebagai ahli shaklee sebelum ini, klik sini dan ikut sahaja arahan untuk mendaftar. 


2 Cara Mendaftar Sebagai Ahli Sah Shaklee

1- Ahli berbayar

Buat bayaran sebanyak RM 35 dan nikmati segala kelebihan ahli shaklee seumur hidup. auto renew setiap tahun dengan hanya membuat belian at least 1 product shaklee shaklee sahaja dalam tempoh setahun.

2- Ahli percuma

Buat belian produk mengikut keperluan anda dan keluarga sebanyak 100uv sahaja iaitu lebih kurang RM400 sahaja dan secara automatik anda mendapat keahlian secara percuma. Berita baik, kadang-kadang shaklee ada buat promosi dengan hanya belian serendah RM100 sahaja anda layak dapat keahlian percuma. Promosi ini tidak tetap dna ia tertakluk pada bulan tertentu mengikut promosi yang sedang berlangsung. Jika anda ingin mengetahui info lanjut berkenaaan promosi keahlian percuma, hubungi Aeinna Musa 0177172868 terlebih dahulu  ye.

cara daftar ahli shaklee percuma
KLIK pada gambar untuk terus mendaftar sebagai ahli shaklee

Cara mendapatkan insentif shaklee malaysia

Selepas mendaftar sebagai ahli sah shaklee, mudah sangat sebenarnya anda boleh terus bermula untuk mendapatkan insentif  shaklee. Bermula dengan apa yang ada di tangan. Misalnya anda dah pon mula menggunakan produk shaklee, anda boleh terus berkongsi pengalaman menggunakan produk, berkongsi feedback sendiri dan berkongsi feedback orang lain yang dah menggunakan produk shaklee sebelum ini. Saya sendiri bermula dengan cara berkongsi macam ni. Alhamdulillah sehingga terbina nya empayar group Our Precious Empire (OPE).

 3 Insentif Shaklee tawarkan kepada anda

1- Cash Bonus

Cash bonus dalam bentuk wang ringgit akan terus dikreditkan ke akaun anda pada setiap pertengahan bulan. Contohnya pada tahun ini saya dan team OPE saya alhamdulillah menerima duit raya awal dari shaklee . Syukur alhamdulillah, dengan duit raya awal dari shaklee bermacam-macam perkara dapat kami buat untuk persiapan raya seisi keluarga. Maklumkan nak raya banyak pakai belanja kan.

Anggaran Bonus seorang Supervisor Shaklee Malaysia
Anggaran Bonus seorang Supervisor Shaklee Malaysia. Syukur Alhamdulillah


2- Car Bonus

Car Bonus shaklee ini unik sikit kerana shaklee tak bagi kereta tapi shaklee bagi duit untuk kita bayar kereta. Jadi kita berpeluang untuk membeli kereta impian kita sendiri. Kita boleh pilih sendiri nak pakai kereta apa. Misalnya saya dah ada kereta jadi saya tak beli kereta untuk diri sendiri tapi guna nama saya untuk belikan kereta untuk adik. Ada team saya menggunakan car bonus beliau untuk belikan mak ayah kereta dan kederaan untuk kegunaan bisnes family beliau seperti 'four wheel drive' dan lori. masyaALLAH. Bukan diri kitsa sahaja yang dapat manfaat malah seisi keluarga juga boleh merasa car bonus shaklee kita. Best kan! 


Kami salah seorang Car Bonus Achiever dari Shaklee Malaysia. Alhamdulillah.

3- Convention trip

Insentif Shaklee Malaysia juga ada menyediakan percutian mewah percuma untuk semua pengedarnya yang layak. Alhamdulillah saya sendiri laya percutian percuma ke Bangkok, Thailand waktu tu tapi memilih untuk menghadiahkan percutian tersebut kepada ibu saya. Alhamdulillah. Ini juga salah satu beauty dalam shaklee bisnes di mana kita boleh hadiahkan percutian kepada mak ayah, suami atau anak ataupon kita nak claim cash saje ( tak nak sertai percutian). 


Setahu saya belom ada lagi syarikat networking yang menawarkan insentif sebegini kepada pengedarnya. Yang adanya jika pengedar itu sendiri tak dapat join percutian, tiket itu terbatal atau 'burn' dengan sendiri. Rugi pula kan, sebab dah penat2 fight untuk layak tapi disebabkan ada hal yang tak dapat nak elak, company kira burn saje. tidak dengan insentif shaklee. Shaklee sangat sensitif isu ini dan shaklee bisnes adalah family bisnes sebab tu shaklee sangat menghargai seisi keluarga pengedar nya.


Extra cash Bonus RM600!

Bermula April 2023 sehingga June 2023 shaklee menawarkan extra cash reward sebagai insentif iaitu sebanyak RM600. Ini belom termasuk dengan cash bonus bulanan tu tau. Secara keseluruhannya, anda berpeluang mendapat sehingga RM7000 untuk tempoh april sehingga Jun . MasyaAllah banyak tu. 

Saya kongsikan di sini 3 perkara yang saya buat dengan insentif shaklee sebelum ini alhamdulillah. Sebenarnya banyak tapi untuk entry kali ni saya kongsikan 3 sahaja dulu .


1-  Sedekah cash pada family sendiri (suami, anak, mak ayah dan adik beradik )

2-  Sponsor vitamin shaklee yang organik lagi premium kepada keluarga

3- Simpanan emas- sebagai orang pantai timur saya agak obses dengan barang kemas dan saya menyimpan dinar serta goldbar sebagai aset simpanan saya. alhamdulillah


senyum bahagia dapat beli emas dengan duit insentif shaklee



6 Kelebihan dari peluang yang shaklee tawarkan


1- Jana pendapatan sampingan
2- Jadi bos kepada bisnes sendiri
3- Boleh urus dan susun masa sendiri (flexible time)
4- Bekerja dalam satu team yang mempunyai visi yang sama (menambah nilai dalam hidup orang lain)
5- Membantu orang lain mencapai impian kesihatan, impian kewangan dan impian hidup mereka
6- Shaklee bisnes sebagai satu karier dan pendapatan bulanan adalah 'unlimited'.




Jika anda berminat untuk rebut peluang dan insentif shaklee hubungi Aeinna Musa 0177172868 sekarang ye. Fast action, fast result!


#nextlevelblogging #blogmegashaklee #shakleethrive2023 #shakleetriumph2023

Post a Comment

0 Comments