Duit Raya Awal Dari Shaklee | Aeinna Musa


Pengiraan bonus shaklee terdiri daripada 14 jenis cabang bonus dalam bisnes shaklee
Duit Raya Awal Dari Shaklee




Duit Raya Awal Dari Shaklee | Aeinna Musa. Sedar tak sedar sudah 9 tahun ena dapat duit raya awal dari shaklee. InsyaAllah bagi bonus raya 2023, tahun ini ena akan dapat lagi duit raya awal dari Shaklee. Alhamdulillah syukur kepada Allah.

Pengiraan Bonus Shaklee 

Pengiraan Bonus Shaklee
Pengiraan Bonus Shaklee


        Tidak pernah company shaklee terlambat bayar bonus raya kami. Bukan itu sahaja malah bonus duit raya awal dari shaklee selalu sahaja dibayar lebih awal sekiranya 15hb jatuh pada hari minggu, maka kami pengedar akan dapat bonus 12, 13 atau 14 haribulan. 

Bonus Shaklee yang telah dibayar kepada Pengedar Shaklee untuk tahun 2020-2022 adalah RM 372 JUTA!
Bonus Shaklee yang telah dibayar kepada Pengedar Shaklee untuk tahun 2020-2022 adalah
RM 372 JUTA! 





Pengiraan bonus shaklee terdiri daripada 14 jenis cabang bonus dalam bisnes shaklee
 Pengiraan bonus shaklee terdiri daripada 14 jenis cabang bonus dalam bisnes shaklee.
Banyaknya Duit Raya dari shaklee
MasyaAllah bisnes yang sangat menguntungkan!


        Pengiraan bonus shaklee dikira dari 14 jenis bahagian dan kerana ini lah bonus pemimpin kumpulan (leader) dalam bisnes shaklee sangat besar iaitu 4-6 angka sebulan!


Duit Raya Awal dari shaklee bernilai 6 angka
Duit Raya Awal dari shaklee bernilai 4-5-6 angka




Duit Raya Awal dari shaklee bernilai 6 angka
Duit Raya Awal dari shaklee bernilai 6 angka

Duit Raya Awal dari shaklee bernilai 6 angka
Duit Raya Awal dari Shaklee bernilai 6 angka


join team ena dapat duit raya awal dari shaklee.
Beginilah paparan duit raya awal dari shaklee di dalam akaun bank kita. Jom join team ena dapat duit raya awal dari shaklee.
..



Cabaran Raya Tahun 2023


        Raya tahun 2023 begitu mencabar kerana persiapan Ramadhan 2023 dan Hari Raya Aidilfitri 2023 bertembung dengan tamatnya  cuti sekolah 2023. Ini bermakna banyak duit diperlukan untuk persiapan Ramadhan, persiapan Hari Raya 2023 sekaligus persiapan anak-anak nak masuk sekolah bagi tahun 2023/2024. Kerajaan sendiri telah mengumumkan bonus raya penjawat awam 2023 namun dengan komitmen dan taraf hidup rakyat yang semakin hari semakin meningkat, ramai yang memerlukan duit lebih untuk menampung perbelanjaan sekolah dan hari raya 2023.

Duit raya awal dari shaklee nak buat apa?

Duit raya awal dari shaklee dapat lah kita menampung sedikit sebanyak perbelanjaan seperti:

  • Yuran sekolah 2023. Yuran Tadika pon sekarang dah mencecah ribu-ribu kan. Duit raya awal dari shaklee ni insyaAllah dapat digunakan untuk membayar yuran kemasukkan tadika dan juga yuran sekolah rendah, yuran sekolah KAFA dan yuran sekolah menengah juga. Bagi yang ada anak yang sudah besar , duit raya awal dari shaklee boleh juga digunakan untuk yuran kolej atau universiti.

  • Baju sekolah dan kelengkapan sekolah anak. Bagi ena tidak lah semestinya kita menukar baju serta kelengkapan sekolah anak setiap tahun namun sekiranya pakaian sekolah tersebut sudah pon tidak dapat digunakan contoh sudah ketat, koyak, rosak atau sudah bertukar uniform (baru dilantik sebagai pengawas sekolah). Contoh anak-anak sendiri, baju sekolah dan beg sekolah mereka semua nya dah ketat dan beg sekolah sudah rosak. Jadi nak tak nak, kene beli baru juga . Syukurlah ada duit raya awal dari shaklee ni. Alhamdulillah.

  • Persediaan stok barang dapur untuk di masak bulan ramadhan 2023. Sehingga entry ni di tulis, lagi seminggu lebih sahaja lagi kita akan menyambut ramadhan 2023. Jadi duit raya awal dari shaklee pada 14 Mac boleh digunakan untuk membeli barang dapur bagi persediaan masak berbuka pada bulan Ramadhan 2023

  • Persediaan baju raya 2023. Duit raya awal dari shaklee yang masuk pada14 Mac dan 14 April pula boleh digunakan untuk membeli baju raya seisi keluarga. Lebih awal kita beli baju raya, lebih tenang. Bulan Ramadhan boleh focus pada ibadah dan tidak bersesak-sesak last minit dengan orang lain untuk mencari baju raya 2023.

  • Infaq Ramadhan 2023. Sedekah lebih afdhal dilakukan pada bulan ramadhan. Untung sangat mereka yang dapat duit raya awal dari shaklee, dapat lah menggunakan duit raya awal dari shaklee untuk infaq dan sedekah makanan berbuka kepada anak-anak yatim, masjid, keluarga sendiri mahupon jiran-jiran serta sesiapa sahaja yang memerlukan. Segala amal yang kita buat pada bulan ramadhan akan digandakan pahalanya oleh Allah, masyaAllah.

  • Tukar Duit Raya di bank. Duit raya awal dari shaklee boleh juga digunakan untuk tukar duit raya di bank-bank yang menyediakan servis berikut. Haa, seronok sikit ibu ayah dan anak-anak dapat duit raya baru yang kita tukar dari bank tu. 

  • Minyak dan tol. Duit raya awal dari shaklee boleh digunakan untuk minyak dan tol untuk menziarah keluarga di kampung, sanak saudara dan jiran serta kawan-kawan. Amalan menziarah ni sangat dituntut dan dikurniakan pahal yang besar oleh Allah. 



Bagaimana cara untuk dapat duit raya awal shaklee?


Mudah sangat cara untuk dapat duit raya awal dari shaklee bersama team ena. 

1) Yuran Pendaftaran hanya RM35 sahaja dan anda berpeluang dapat duit raya awal shaklee 3-4-5-6 angka seperti mana pengedar shaklee dah pon dapat.

2) Set 'Free Membership' iaitu lebih kurang RM500 sahaja dan anda terus layak untuk berniaga. Cara kedua ni lebih untuk kerana anda dapat suplimen untuk di cuba dan pada masa yang sama dapat berniaga untuk dapat duit raya awal dari shaklee. Ena menyediakan konsultasi eksklusif dan percuma untuk anda sekiranya tidak tahu nak mencuba produk apa.


Daftar pre-aktif terlebih dahulu di sini : DAFTAR SHAKLEE DISKAUN 20% dan ena akan hubungi anda

Jika perlukan bantuan atau ada pertanyaan boleh hubungi Aeinna Musa 0177172868 sekarang 

Jom mulakan perjalanan anda hari ini juga  untuk dapat duit raya awal dari shaklee setiap tahun.

Jumpa lagi di next entry ya!


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#kocekraya2023
#tabungsekolah2023




Post a Comment

2 Comments

  1. wahh!! Mesti dpt banyak t duit raya tahun ni dr tahun2 lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak shida. mudah mudahan kak syida juga berlimpah rezeki yang berkat dari bonus shaklee

      Delete

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!