Lebih 2000 Pengunjung Melawat Ke Blog aeinnamusa Dalam Sehari !

 

Lebih 2000 Pengunjung Melawat Ke Blog aeinnamusa Dalam Sehari! | Assalamualaikum. Jadi satu terapi bila hari-hari tengok statistik blog aeinnamusa.com. Purata sehari pageviews di blog Ena sekitar 400-500. 

Semalam mencanak naik sampai 2000 lebih tu. Apa yang berlaku? bila cek semula rupanya ada posting pasal poslaju yang dapat score paling tinggi klik dari carian google. Entry  Cara-cara poslaju barang dan jenis-jenis plastik prabayar poslaju yang Ena tulis tahun 2015 dulu. fuh, lama giler dah tu hehe.

Itulah syoknye ada blog ni, entry dah bertahun pon masih boleh di jumpa lagi sampai laa ni dah tahun 2019 weyy hehe. So korang yang bisnes tak kira lah ada produk atau servis, buat lah pemasaran di blog/website sebab pemasaran sebegini bersifat jangka panjang berbanding pemasaran di media sosial seperti Facebook, Instagram, Twitter dan macam-macam lagi. Bukan la bermakna media sosial tak penting tapi untuk sustainability bisnes jangka panjang, selain media sosial, orang wajib wajib dan wajib buat blog atau website. 


Kalau korang berminat nak iklankan produk atau servis di blog aeinnamusa dot com (total terkini pengunjung blog - lebih 730000 pagenviews), boleh terus hubungi Ena k. Mur mur je caj jangan risau k.







Post a Comment

14 Comments

  1. Salam singgah sini tahniah ena,,

    ReplyDelete
  2. wahhhh, naik mencanak tu.. congratsss ena 🙆🏻‍♀️

    ReplyDelete
  3. Bestnya ada view 2000 sehari. Nak jugakk, hehe 😁

    ReplyDelete
  4. wow, ramai ..hihi tahniah.. btw singgah sini..:) jemput singgah blog sya

    ReplyDelete
  5. fuhh..bila naik mencanak gitu..mmg kita rasa mcm on top of the world sangat kan..teruja dan rasa berbaloi bila berblog ni bila entry kita yang positif menjadi bacaan pembaca..good luck dan tahniah

    ReplyDelete

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!