Follow Us @sihatcantik_byena

Tuesday, 7 August 2018

Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering 1

Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering | Assalamualaikum, hai. Harini kekna kongsikan pengalaman beberapa pengguna vivix shaklee yang berpuas hati dengan kesan luka bersalin cepat sembuh dan kering ketika dalam tempoh awal berpantang.

InsyaAllah dengan teknologi dalam penghasilan Vivix Shaklee ni, dapat memberikan pengalaman yang sangat manis buat ibu-ibu selepas bersalin.


Testimoni Vivix . 


Puan Irine mengambil Vivix Shaklee untuk cepatkan penyembuhan luka bersalin. Rata -rata bu bersalin mengalami isu ni iaitu luka bersalin lambat sembuh.




Pengalaman Puan Irine mengambil vivix untuk sembuhkan luka bersalin




Nak cerita pengalaman Irine kenapa consume VIVIX😊

.

Untuk Irine sendiri consume Vivix ni bersebab sebenarnya .
.
1st, Irine nak ikhtiar sembuhkan luka dalaman bersalin. Disebabkan Irine pernah bersalin ceaser masa anak pertama (Medina) dan anak kedua + ketiga Alhamdulillah dengan izin Allah dapat merasa bersalin secara normal .
.
Salah satu cara ikhtiar Irine untuk mempercepatkan luka bersalin dalaman Irine cepat sembuh adalah dengan consume VIVIX. Syukur Alhamdulillah luka bersalin Irine pun takde rasa pedih-pedih, takde rasa ngilu-ngilu .
.
Kalau untuk luka bersalin tu VIVIX ni lah paling recommend nak bagi cepat baik. Ada tak dekat sini walaupun dah bersalin 2 minggu tapi still lagi rasa sakit atau pedih mencucuk-cucuk dekat luka bersalin? Tak kisah luka bersalin normal mahupun secara ceaser. 
.
Dan, antara sebab lain nak consume VIVIX sebabkan Irine dah masuk umur 26 tahun, jadi Irine ambil langkah berjaga-jaga utk jaga kesihatan dan elakkan anti penuaan. Bak kata orang, nak elak drpd nampak TUA SEBELUM USIA😋 .
.
Tak nak lah nanti-nanti, orang cakap muda lagi tapi muka nampak tua kan . Kalau boleh nanti Medina, Hasya dan Umar dah besar, Irine nak nampak macam kakak dan adik. Hihi❤️
.
PENUAAN AKAN TETAP BERLAKU TAU. Tapi, adalah pilihan kita untuk menentukan kesihatan badan kita supaya lebih sihat, lebih muda dari usia kita. Kalau kita jaga kesihatan dalaman kita, insyaAllah kita akan menikmati kesihatan yang lebih baik itu LEBIH LAMA 😊.
.
Tak sabar nak bersalin pastu bekalan VIVIX wajib sediakan untuk ikhtiar luka bersalin cepat sembuh semula. -Puan Irine-

TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia.

Jangan putus harap dalam berikhtiar ye.

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah.

Vivix tu ASBAB sahaja.

Bukan vivix yg menyembuh tanpa keizinan dari Allah;)

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit untuk tambah baik tahap kesihatan


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)






LKIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia


2 comments:

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.