Pengakuan Kisah Benar - Set Berpantang Terbaik


Assalamualaikum


Ena nak share shaklee effect Puan Khadeejah Hasmad setelah menggunakan Set Berpantang Shaklee.


Dalam Video ini beliau mendapati tempoh berpantang anak kedua berbeza sekali dengan anak pertama di mana anak kedua beliau memilih untuk berpantang dengan set berpantang shaklee.



Sedikit ringkasan dari video ena senaraikan di bawah. Tapi lagi best dengar sendiri pengakuan beliau. jangan lupa klik dan hayati video ni tau!







Pengalaman Puan Khadeejah berpantang dengan Set Berpantang Shaklee:



Menurut beliau, pengalaman berpantang anak pertama sangat teruk dan beliau tidak tahan sehingga merasakan serik untuk beranak lagi. Apa yang membuat beliau rasa sangat pilu ketika berpantang anak pertama ialah SEMBELIT yang sangat-sangat TERUK! Teringat pengalaman ena berpantang anak pertama, sembelit teruk juga. 



Penggunaan pilis dan herba-herba ketika ini tidak langsung membantu memulihkan mood beliau malah beliau rasa lebih moody lagi. Jamu pula, dapat makan sehari sahaja dan mendapati jamu tidak serasi dengan diri beliau.



Tempoh berpantang anak kedua, beliau memilih untuk berpantang dengan set berpantang shaklee. Sebaik sahaja bersalin, beliau terus minum ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) dan mengambil ZINC COMPLEX. 



ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) - untuk pulihkan dan memberi tenaga segera setelah penat melalui proses bersalin



ZINC COMPLEX - untuk bantu memulihkan luka akibat bersalin. Luka bersalin cepat sembuh dan nifas berakhir dalam 2 minggu sahaja, berbanding pantang anak pertama dahulunya nifas selama 60 hari!



Menurut Puan Khadeejah lagi, walaupun tak ikut sangat berpantang ( tidak berpanas-panas), beliau bertenaga dan  langsung tidak mengalami sembelit ketika berpantang! Ini pengalaman yang sangat membahagiakan kerana sewaktu berpantang anak pertama, beliau ngeri menghabiskan masa berjam2 dalam toilet akibat sembelit!



VITA LEA - multivitamin yang membekalkan tenaga kepada ibu berpantang


OSTEMATRIX - melembutkan najis dan mengelakkan sembelit


Badan juga terasa ringan dengan pengambilan ALFALFA COMPLEX - yang berfungsi mengeluarkan angin-angin dalam badan beliau dan membantu beliau mendapat kembali BENTUK BADAN IDAMAN iaitu langsing walaupun tidak berbekung ketika pantang!


*****



Seronok dengar pengakuan, pengalaman dan review dari Puan Khadeejah sendiri setelah mengambil Set Berpantang Shaklee.



Buat ena tak sabar nak merasai pengalaman hebat bersama det berpantang shaklee ni;)



Anda juga sedang tercari-cari Set Berpantang Terbaik?


Jom try Set Berpantang Shaklee!


Hubungi ena untuk order/info


013 357 3153

013 357 3153

013 357 3153



Post a Comment

0 Comments