Sunday, 2 August 2015

Vivix Terbaik Untuk Keramat Hidup Ena!


Assalamualaikum



Tadi, ketika sedang ena siapkan entry 12 testimoni pengidap kanser yang sembuh dengan ikhtiar VIVIX,  tiba2 fon ena berbunyi.



Tengok2 , Keramat hidup ena yang call...ma ena;)



ma: Hello kak, assalamualaikum wat pe tu



ena: ye ma..waalaikumussalam, kak tengah buat keje sikit kat laptop



ma: ma nak tanya ni camne sebenarnya cara nak makan VIVIX ni?



*** ( teruja la ena bila ma tanya pasal vivix, sebab masa tu tengah cerita pasal vivix juga kat blog ni..hehe)..


actualy, bukan kali pertama ena poskan VIVIX pada ma abah kat Terengganu tapi ma kadang2 ambik pagi kadang2 malam..tu beliau kompius



ena: owh, ingat apa td,  caranya , ambil 1 sudu kecil je pada waktu malam sebelum tidur atau waktu bangun pagi SEBELUM sarapan. ma jangan skip ye, ingatkan abah juga suruh makan.



ma: owh ok kak. ma abah  makan sokmo tapi tak tentu masa tu ma telefon nak tanya waktu sebenar;) se lagi ma nak tanya UNTUK APA VIVIX NI?



ma ena busy orangnya..ena dah pernah bagitahu fungsi2 vivix ni, tapi biasa la bisneswoman , tak ambil port sangat la kita berceramah panjang lebar..walaupun ma abah tiada apa-apa penyakit (alhmdulillah), tapi ma rajin makan segala mak nenek NUTIRISI SHAKLEE yang ena bekalkan...alhmdulillah syukur.


sambung balik conversation..hehe


ena: VIVIX ni untuk KESIHATAN KESELURUHAN ma.. bekalkan tenaga dan suplimen awet muda (kene explain simple2 je ke ma , takley saintifik sangat2, tak faham nanti keramat ena hihihi) ..kalau tiba-tiba rasa tak sedap badan ( lenguh atau nak demam) , ma amek 2 sudu vivix sebelum tidur ye. kak selalu buat ke aeisya kalau aeisya nampak ada simptom nak demam, alhmdulillah menjadi. tak demam esoknya.


ma: ho ho.ok2 molek la. ma nk makan hari2 lah.

ena: ma minum skali dengan abah  ye..assalamualaikum

ma: waalaikumussalam



****************

berbunga2 hati ena dapat beri yang TERBAIK untuk ma abah.


anda juga SAYANG dan ingin memerikan yang terbaik untuk KESIHATAN yang optimum pada orang2 kesayangan?


ena suggest,  beri lah mereka suplimen VIVIX ni kerana vivix bertindak membantu membaiki sel2 DARI PERINGKAT ASAS iaitu DNA..






untuk sebarang konsultasi atau tempahan:

hubungi ena laju2 ye:

Your health consultant:


013 357 3153
013 357 3153
013 357 3153


Terima kasih kerana sudi membaca Vivix Terbaik Untuk Keramat Hidup Ena!.

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.