7 Sebab Kenapa Shaklee Suppliments Terbaik Di Malaysia | Aeinna Musa




kenapa Shaklee Suppliment terbaik di malaysia
7 Sebab kenapa Shaklee Suppliment terbaik di malaysia


7 Sebab Kenapa Shaklee Suppliments Terbaik Di Malaysia | Aeinna Musa. Shaklee tidak asing lagi dalam pasaran Malaysia. Syarikat Shaklee dah terbina sejak ratusan tahun di dunia dan lebih 30 tahun dalam Malaysia. Ini bukan lah satu tempoh masa yang singkat. Jika produk shaklee ini tidak selamat, mana mungkin ia mendapat sokongan dari pengguna setia shaklee sehingga bertahan nya syarikat shaklee sehingga lebih 100 tahun. Di sini saya senaraikan 7  sebab kenapa shaklee suppliments terbaik di Malaysia.



1-Inovasi 100 Tahun Shaklee



Innovasi 100 tahun shaklee
Pada tahun 2015 genaplah shaklee berinnovasi selama 100 tahun. Kini 2023, umur shaklee  telah pon mencapai tahun ke 108, MasyaALLAH !

        Shaklee sangat komited dalam membantu menambah baik kualiti kesihatan manusia sejagat sejak pertama kali Founder Shaklee iaitu Dr Forest Shaklee mencipta atau menghasilkan multivitamin pertama di dunia. Falsafah Living in Harmony with Nature® merupakan teras atau jantung kepada setiap tindakan untuk membina legasi inovasi dan sainsnya. Ini merupakan bukti kukuh shaklee suppliments terbaik di Malaysia, insyaALLAH.

        Shaklee bukan sahaja sangat fokus dan serius dalam inovasi secara saintifik terhadap penghasilan produk nutrisi dan kecantikkannya malah shaklee juga berpandangan jauh dalam membina kemampanan alam sekitar. Lebih berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas asbab Shaklee suppliments terbaik di Malaysia ini, alhamdulillah.

Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan walau satu sel dalam badan'. - Dr. Forrest C. Shaklee Pengasas, Shaklee Corporation-
 

2-Shaklee Sentiasa Selamat


shaklee sentiasa selamat
shaklee sentiasa selamat


        Fokus jangka panjang Shaklee adalah memberi sepenuh komitmen untuk Ketulenan, Keselamatan dan Keberkesanan produk serta  shaklee suppliments terbaik di Malaysia. Walaupun pengeluar kepada bahan  yang dibekalkan kepada shaklee telah melakukan ujian kualiti mereka namun shaklee tetap menjalankan lagi ujian bebas dimana Shaklee telah pon membuat lebih 100, 000 ujian kawalan kualiti setiap setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk berada di tahap terbaik untuk pengguna. 

 
KETULENAN DAN KESELAMATAN TERJAMIN! 
350 UJIAN KE ATAS SETIAP BAHAN BOTANI BARU UNTUK PENCEMARAN YANG BERBAHAYA, RACUN PEROSAK DAN SISA LAIN.


        Saya sendiri telah merasai pengalaman kurus bersama shaklee. Alhamdulillah set kurus shaklee sangat selamat untuk kita gunakan dalam jangka masa panjang. 


3-Shaklee Terbukti dari Kajian Klinikal


        Shaklee Suppliments terbaik di Malaysia di sokong oleh lebih 100 paten dan yang sedang di paten. Siapa sangka, sehingga harini Shaklee telah ada lebih 135 kajian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere. Lawati pautan ini untuk keseluruhan kertas kajian (research paper) yang di taja oleh shaklee.



DR. ELIZABETH BLACKBURN Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009
DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009

Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi umum. ” -DR. ELIZABETH BLACKBURN (Pemenang Hadiah Nobel dalam Perubatan 2009)

 

4-Shaklee Berasal dari Alam Semulajadi


 ORGANIK 
300+ 3X LEBIH UJIAN TERHADAP RACUN PEROSAK DARI YANG DIPERLUKAN OLEH PHARMACOPEIA AMERIKA SYARIKAT.


5-Shaklee Terbukti Berkesan


 KUALITI DAN KEMUJARABAN TERJAMIN!
 100,000+ JUMLAH UJIAN KAWALAN KUALITI SETIAP TAHUN YANG DILAKUKAN OLEH SHAKLEE.

        Shaklee suppliments terbaik di Malaysia kerana pengguna shaklee bukan sahaja dari orang kebanyakkan di malaysia tetapi juga terdiri daripada atlet Olimpik yang telah dikuasakan oleh Shaklee di mana atlet-atlet ini telah berjaya memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa secara keseluruhannya. Produk Shaklee telah memberikan berbezaan yang signifikan kepada jutaan orang atlet-atlet pasukan berprestasi kelas tulen kelas dunia sehinggalah ke angkasawan NASA.


        Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk kami memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya. Ini lah buktinya!


Video di bawah menunjukkan wakil atlet Malaysia bertaraf dunia iaitu Julian Lee yang menggunakan shaklee suplimen sebagai rutin kesihatan harian  

 


6- Kajian Landmark

        Dr Gladys Block yang merupakan penyelidik pemakanan terkenal bersama University of California, Berekley telah mengetuai Kajian Landmark iatu salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplimen. Hasil kajian terhadap Shaklee suppliments terbaik di Malaysia ini menunjukkan bahawa sample kajian yang mnegambil makanan tambahan Shaklee mempunyai lebih banyak biomarker yang lebih sihat untuk jantung, otak dan kesihatan kognitif berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil suplemen atau pengambil suplimen buakn produk shaklee.


 


Bacaaan lanjut tentang ini di Nutritional Journal.

7-Kajian Telemore

        Sekiranya kita dapat mengelakkan telomere daripada terus memendek bermakna kita boleh menikmati kehiduan yang lebih lama dan sihat. Dr Elizabeth Blackburn- Ahli Lembaga Penasihat Saintifik adalah Pemenang Hadiah Nobel dalam perubatan dan dianggap sebagai individu terpenting dalam sains telomere. Shaklee telah bekerjasama dengan Dr Blackburn dan terbukti bahawa berlaku penurunan kadar kependekkan telomere sebanyak 40% di kalangan umur dewasa berbanding kumpulan kawalan yang sihat.


“ Saya tidak fikir saya pernah melihat sampel dewasa yang sihat dari itu; mungkin suplemen Shaklee melindungi mereka dari kesan biasa peningkatan umur, obesiti dan tekanan. ” DR. ELISSA EPEL Profesor di Jabatan Psikiatri, di University of California.

Saya tidak fikir saya pernah melihat sampel dewasa yang sihat dari itu; mungkin suplemen Shaklee melindungi mereka dari kesan biasa peningkatan umur, obesiti dan tekanan.  -DR. ELISSA EPEL Profesor di Jabatan Psikiatri, di University of California-


Masyallah begitulah betapa hebatnya subhanallah, 7 sebab kenapa shaklee suppliments terbaik di Malaysia.

Sehingga berjumpa lagi next entry ya!

Kalau ada apa-apa nak tanya boleh je contact je Aeinna Musa- 0177172868


#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#kocekraya2023
#tabungsekolah2023






Post a Comment

0 Comments