Kisah " Lawak" Dr Bruce Daggy, Ketua Saintis



Kisah " Lawak" Dr Bruce Daggy, Ketua Saintis Shaklee


Semua Produk shaklee adalah hasil Kajian doktor dan saintis PhD, Team diterajui oleh Saintis bertaraf Nobel Prize Winner


Kisah " Lawak" Dr Bruce Daggy, Ketua Saintis Shaklee | Ini kisah dari mulut Dr Daggy sendiri semasa Leader Conference semalam. Ketawa dengar kisah ni. Tapi lepas dengar kami jumpa pula Pakar Nutrisi Shaklee Malaysia untuk tahu lebih lanjut.

Kisahnya begini......

Ada seorang Doktor kanak-kanak (Paediatrician) nak membantu pesakit-pesakit - biasalah ni memang sifat doktor nak bantu orang. 


Sampai satu masa ramai kanak-kanak tiap-tiap bulan datang jumpa beliau. Setiap bulan. Sampai dia kesian. Dia pun berbincang dengan Dr Bruce Daggy apa dia boleh buat untuk improve kesihatan kanak-kanak ni.


Dr Daggy berbincang dan cadangkan untuk berikan kanak-kanak ni supplement, antaranya Meal Shakes, Multivitamin, Vitamin C, Omega Guard (dan beberapa suplimen lain). 

Dari situ, dia bekalkan vitamin pada kanak-kanak ni. Hari demi hari makin kurang kanak-kanak yang biasa ke klinik. Ada yang datang 6 bulan sekali, ada yang tak datang datang. Ada yang datang ucap terima kasih!


Bisnes kliniknya merudum lebih dari 50%! Asal nak tolong orang, tapi bisnes berkurang. Heheheh. 


Dia dah salah langkah rupanya! 


Adui... Kami satu dewan ketawa.


Akhirnya dia tutup klinik jadi Pengedar Shaklee. Kisah ini kisah benar, bagaimana seorang doktor ubah diri beliau dari merawat kepada mencegah.

 Alhamdulillah. Ia satu kesedaran kepada beliau sebagai seorang doktor. Dan dia dapat bantu lebih ramai orang untuk hidup lebih sihat!


kredit Master Laila yang kongsikan cerita ni😊🌹


Siapa Dr Bruce Daggy selaku Ketua Saintis Shaklee ni? Baca di SINI




Join kami menyebarkan manfaat!




Your Certified Shaklee Product Consultant
ID : 960982
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Kajang dan Bandar Baru Bangi serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Post a Comment

0 Comments