Tuesday, 19 September 2017

Penghantaran VIVIX




Terharuuuuuuu sampai cemburu sangat tadi jumpa my regular customer😝

Kak R dah 2 tahun ambil vivix


Serius kalau uol jumpa Kak R ni mesti ingat umur 30 . Mudah lebih 10 tahun tau umur dia
Kekna sendiri terkejut sikit lagi nak fengsannn (hehe) bila tahu anak sulong dia dah lepas SPM & anak bongsu umur 12 tahun

Kekna duk ingat la sebaya kekna or muda lagi. Rupanye sangkaan ku MELECETTTT☺️☺️

'Ena vivix akak dah 2 hari tau abes. Akak goncang2 dengan air kosong pastu tuang dalam gelas. Gelas tu pon lepas minum akak goncang lagi skali dengan air . Sayang titisan vivix tu'


Waahh gittewww skali syg kat titisan emas sirap ajaib ni kan

Sama kekna pon sama 2X5 spuluh😄


Mesti 3 kali rinse -macam basuh alat radas kat makmal waktu Uni dlu. Tapi takde lah guna distilled water hihi😆


Punye lah gigih nak pastikan betul betul betul kosong botol vivix tu
Kata Kak R lagi,


' akak tak boleh tinggal vivix ni .kalau dulu memang letih sokmo kat ofis .balik rumah nak urus rumah & anak2 lagi, so sangat2 penting wanita bekerjaya macam akak amek vivix & shaklee suplimen . Kalau tak memang melepek je lepas waktu kerja '

Selain Vivix Kak R sangat3 konsisten ESP, lecithin , ostematrix dan omega guard


Kekna,
Bukan Jual Roti😝 hehe




KLIK SINI untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:



Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
http://KedaiVitaminBangiKajangPutrajaya.wasap.my atau http://Kekna.wasap.my
COD Kajang dan Bandar Baru Bangi serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia
Terima kasih kerana sudi membaca Penghantaran VIVIX .

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.

111 FORMULA MAGNET REZEKI & BEBAS HUTANG!

111 FORMULA MAGNET REZEKI & BEBAS HUTANG!
Jemput klik BANNER utk baca review percuma '111 Formula Rezeki Melimpah Ruah'