Bloglist Ramadan 1437H Oleh Sifu Blogger Malaysia iaitu Hasrul Hassan

Blog yang sering ena kunjungi untuk info blogging, Blog sifu Blogger Hasrul Hassan


Bloglist Ramadan 1437H Oleh Sifu Blogger Malaysia iaitu Hasrul Hassan | Assalamualaikum. Blog Hasrul Hassan merupakan seorang pakar dalam SEO untuk blogger blogspot. Kiranya blog beliau ni dah jadi one stop centre untuk blogger blogger baru menimba ilmu berkaitan tips SEO bagi tujuan naikkan traffic blog di carian teratas di 'Google Search'.



Ena pernah menulis entry berkaitan dengan cadangan sifu2 blogger yang boleh kita rujuk untuk bangunkan blog yang mesra SEO di SINI. Salah seorang sifu yang ena cadangkan di situ adalah Hasrul Hassan atau lebih mesra dipanggil HH.



Entry ini ditulis tanda sokongan kepada segmen anjuran HH iaitu beliau mencari 50 blogger untuk diletakkan di bloglist Ramadhan di blog beliau. Sungguh berbesar hati jika sekiranya blog aeinnamusa.com terpilih untuk berada di paparan bloglist Tn HH kerana blog dan kebanyakkan entry tulisan HH berada di carian teratas di Google Search. Dengan itu, lebih besar lah peluang untuk rakyat malaysia khususnya dapat kenal dan singgah ke blog ena yang baru berumur setahun jagung ni. ( menumpang tuah nampakkk..hahaha ampun HH)



Dikesempatan ini, ena nak ucap ribuan terima kasih pada Hasrul Hassan kerana ilmu yang beliau kongsikan di blog beliau banyak membantu ena dalam dunia blogging dan online marketing khususya.



Ena dah lama jadi friend dan follow FaceBook HH , Siap set 'see first' lagi sebab tak mahu ketinggalan event/segmen/giveaway anjuran beliau.







Post a Comment

0 Comments