Cara Pakai Make Up Remover Shaklee Yang Betul






Assalamualaikum


Cara Pakai Make Up Remover Shaklee Yang Betul | Hari ini nak perkenalkan satu produk skincare dari shaklee iaitu Nutriwhite. Memang ramai yang suka kan Make Up Remover dari Shaklee ni sebab bukan sahaja boleh digunakan  untuk tanggalkan make up malah orang tak make up pon boleh tau. Suami ena pon guna. mainly untuk hilangkan daki serta sel sel mati pada wajah, ye la, seharian kuliat terdedah dengan asap atau udara yang tercemar kat luar, banyak kotoran dan daki yang perlu di buang untuk elak wajah berjerawat, kusam dan  jeragat.



Testimoni dari salah seorang customer ena yang berpuas hati dengan Shaklee Make Up Remover



Rata - rata customer ena yang beli sangat berpuas hati sebab berbaloi ya amat. Mana tak nya, satu tube Nutriwhite Make up Remover Shaklee ni boleh tahan lebih 6 bulan tau. Ena punya ni dah lebih 14 bulan tak habis habis lagi apa cerita. haha.


Untuk kesan yang lebih kebabom, ena cadangkan cuci wajah dengan nutriwhite deep cleanser selepas tanggalkan daki daki dan make up dengan Make Up Remover tu.


Kalau ada yang nak cuba Make UP Remover Shaklee dan Nutriwhite Deep Cleanser , tak mau malu segan hubungi ena tau. insyaAllah konsultasi terbaik untuk anda!


Aeinna Musa
+6 013 357 3153




Post a Comment

0 Comments