Thursday, 12 November 2015

Pengakuan Lelaki - Tak Sampai Sebulan Kulit Yang Berjerawat , Kusam dan Kering Bertukar Menjadi Lembap Berseri serta Anjal!





Normal bagi lelaki kalau kulitnya kusam dan berjerawat sebab kalenjar peluh lelaki aktif, dan kulit senang berminyak.



Kulit saya kurang bermasalah hinggalah umur saya dah dekat 30 tahun. Mula la keluar jerawat, nampak kusam dan kering. Kadang kadang, kalau garu, nampak putih putih deh terkupas.



Sejujurnya, saya mula menggunakan Vivix dan Shaklee Collagen Powder apabila lihat effect positif pada pelanggan-pelanggan saya. Dan mereka selalu repeat order, tak sempat habis, terus beli lagi.
Setakat sebulan lebih saya promote Vivix secara santai, dah lebih 10 botol terjual. Collagen Powder pun tak kurang hebat sambutannya.



Saya pakai Vivix dan Collagen Powder tak sampai pun sebulan. Cepat nampak kesan positif.
Kulit saya tak kering, nampak lembab dan berseri. Tona warna kulit lebih sekata. Tak bercapuk-capuk. Garis halus kat bibir dah kurang, dan pipi saya nampak lebih anjal.



Kadang-kadang malu jugak bila orang kata kulit dah macam perempuan sebab halus, tapi saya buat tak kisah. Cemburu sebenarnya tu! Hehehe.



Yang penting, kulit saya menawan dengan cara yang sihat, bukan suntik suntik atau guna produk berbahaya yang merosakkan kulit. Setiap kali saya pandang cermin, hati saya penuh syukur.



Inilah yang dinamakan #shakleeeffect!


-Encik Hafez-



Shaklee Effect daripada Vivix dan Shaklee Collagen Powder kepada Encik Hafez:



  • Kulit lembab dan berseri. 
  • Tona warna kulit lebih sekata. Tak bercapuk-capuk. 
  • Garis halus kat bibir dah kurang,
  • Pipi saya nampak lebih anjal.
  • Kulit tampak halus,
  • Kulit wajah menawan dengan cara yang sihat








Alhamdulillah, memiliki kulit wajah yang cantik menawan sihat dan berseri bukan sahaja idaman perempuan tetapi juga lelaki.


Namun, suka ena nak ingatkan, dalam keterujaan kita untuk tampak cantik menawan dalam masa yang pendek, janganlah mengambil jalan mudah dengan memilih produk-produk yang mempunyai bahan yang merbahaya yang akhirnya merosakkan kulit wajah dalam jangka panjang.


jom cantik dan menawan dengan suplimen semulajadi Vivix dan Shaklee Collagen Powder


hubungi ena untuk sebarang pertanyaan atupon order ye


Your Health & Beauty Consultant,
ENA
013 357 3153



Terima kasih kerana sudi membaca Pengakuan Lelaki - Tak Sampai Sebulan Kulit Yang Berjerawat , Kusam dan Kering Bertukar Menjadi Lembap Berseri serta Anjal!.

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.