Boikot Shaklee?

Bismillah, Assalamualaikum sahabat2 syurga ena

Apa khabar?

Mengenai isu peperangan di Palestin dan Boikot barangan Israel.


Ye, kami sangat sensitif dengan isu semasa yang berlaku di Semenanjung Gaza, Palestin dan kami Support apa jua bentuk usaha yang membantu rakyat yang tertindas di sana.


Namun, ada segelintir pihak yang cuba mengambil kesempatan untuk mengempen boikot product shaklee kerana shaklee berasal dari US.



Untuk makluman, ada satu badan yang telah membuat kajian TERPERINCI sebelum megeluarkan list product / syarikat yang MESTI  kita semua boikot iaitu INMINDS. boleh rujuk di link SINI untuk membaca lanjut mengenai inminds dan senarai product yang jelas memberi sumbangan kepada Zionis.





Ini pula ena kongsikan pengakuan salah seorang yang telah menyesal kerana boikot shaklee secara membuta tuli.. beliau merupakan sahabat kepada pemilik fb Zura Betty.


Dan ini pula adalah status fb Zura Betty:



'Malam kelmarin ada seorang sahabat lama PM.. Dulu dia pengguna tegar ESP.. Tapi tiba-tiba dia ter"boikot" Shaklee sama.. Kunun dok percaya yang Shaklee ni Israel Amareka kijam punya.. Lama dah dia tak membeli tau..

Tiba-tiba dia PM saya malam tadi..

"Beb, aku mintak maaf laa.. ari tu ku dok bising pasal isu boikot ni.. lepas aku baca sendiri aku kaji.. Baru aku tau.. Kebetulan raya haji ari tu.. aku jumpa cousin aku.. dia ade join sama masa kau g US ari tu.. Dia cerita dah semua..

Sampai kat sana dorang siapkan tempat solat untuk orang islam kan.. Hebat la.. ku dulu buat #%*3@ kadang masa solat pun kelaut.. Tiba-tiba aku malu dengan apa aku tulis kat wall dulu..

Sorry laa beb kalau kau terasa dulu.. tapi memang aku percaya Shaklee ni bagus.. beza sangat masa aku amik ESP dengan tak"

Maka berlangsung laa perbualan selanjutnya.. then bila saya bagi tau bulan ni promo ESP n ade offer special.. terus dia ambil 3 sekali..

Alhamdulillah.. kebenaran akhirnya terbukti.. Uols mau PROMO ESP ni..?  Best ok..!

Pss: Bila benci.. jangan benci sangat.. Bahaya..!


---------------


Sebab itu lah, apa sahaja yang kita buat, BUAT LA dengan ILMU. ilmu yang membezakan  tahap pemikiran seseorang dengan seseorang yang lain.

Your Shaklee Independent Distributor,

ID: 960982
Call/sms/whatsapp: 013-357 3153
email: aeinnamusa@gmail.com
COD area: BB Bangi dan sekitar

Post a Comment

0 Comments