Set Kesihatan Haji dan Umrah Shaklee

Set Kesihatan Haji dan Umrah Shaklee


BEKALAN JEMAAH HAJI




Pengalaman Haji pertama Ayahanda pd 1988(umur 28 thn) bri pgajaran bguna agar jemaah haji perlu mjaga kesihatan supaya kesempurnaan ibadah dpt di laksanakn.

Oleh kerna jemaah perlu menempuh pjalanan yg panjang dlm cuaca yg tidak biasa serta keadaan bersesak dgn muslims dr pelbagai negara dan bangsa..tambahan lg yg menasik haji memerlukn tenaga dan kesihatan yg optima.

Jika anda ada sdra mara atau ibu ayah yg dpt jemputan Illahi elok di kongsi bekalan ni atau di bri sbg hadiah..besar pahala dan murah rezeki anda..percayalah.

1. Herbal Cream...utk sapu pd tumit yg pecah dan di jadikn minyak urut bg kaki dan tgn yg lengoh.Jga leh di sapu pd bibir yg kering dan pecah.Sapu di kepala slps cukur btindak sbg ubat kelumumur.

2. Nutriferon..amat penting bg meningkatkn sistem immune..kos rawatan di sana mahal.Vitamin pun mahal.Batuk mereka satu bilik jika tidak di kawal.

3. Performace drink..air tenaga mggantikn elektrolite yg hilang.

4.vit c 500 mg ..jga utk tingkatkn immune dan cegah demam selsema

5. B complex..energy vitamin..anti stress..baik jga utk saraf halus(niacin dlm b complex)

6. Oestematrix..bg yg selalu cramp,lenguh dan kebas..wajib telan 5-6 bj sblm tido..kuatkn tulang dan kurangkn sakit(natural transquilizer)

7. Vita lea..multivitamin multi mineral yg baik utk tampung diet agar cukup kperluan harian (Daily Value)..dpt cergaskn bdn.

Anda leh tambah sendiri bekalan spt basic h dlm botol yg kecil utk luka dan gigitan serangga..cinch tea(extra fast energy)..herb lax dan alfalfa.

Utk makluman anda Dato' Ust Daud Che Ngah bekas pengarah Tabung Haji adalah pengguna setia shaklee lebih 17 thn..dia amik vita lea 4 bj sekali gus..sya bsama beliau share shaklee di kursus haji sejak thn 1999 lg.

Anda sebut nama dia pd ibu bapa bakal tetamu Allah mesti mudah utk sharing!!!

Ingat ye..jika anda mudahkn urusan manusia Allah akn mudahkn urusan Anda..terutama bila nk closing ni😃

Hepy Sharing❤❤❤

-Hj Roslan Ghazali-





Hubungi kami untuk info/order:


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
http://KedaiVitaminBangiKajangPutrajaya.wasap.my atau http://Kekna.wasap.my
COD Kajang dan Bandar Baru Bangi serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia



Post a Comment

0 Comments