Kesan Detox 9/18 : Ibu Menyusu Detox Cara Sihat



Kesan Detox- Ibu menyusukan bayi juga detox juga


Kesan Detox 9/18 : Ibu Menyusu Detox Cara Sihat | Assalamualaikum. Ni testimoni dari ena sendiri. ena berkongsi dengan eluruh ahli group rahsia yang sama sama menyahut cabaran detox. Syok tau kalau buat sesuatu sama sama. Ada support group ni tak de la tersasar dari landasan orang kata. Always ada orang yang akan nasihatkan dan keep bagi semangat setiap masa. ahli group pon hampir cecah 500 orang. ramai kan. tu lagi syok tu. 


Sehingga barisan ini ditulis, ena masih menyusukan kedua dua anak solehah ena iaitu Aeisya Humaira 3 tahun 7 bulan dan Aeisya safiyya 7 bulan. Alhamdulillah, sepajang detox, dipermudahkan untuk ena. anak2 ok sangat , lawas skali. which is good sign. sebab sebelum ena join cabaran detox ni, baby hanya poo poo 3-4 hari sekali. Husband ena memang risau kalau kami tak poo poo. katanya nanti toksin dalam badan makin banyak dan banyak sampai sampai kepala dan penyakit penyakit lain pon menyusul. allahu, mintak jauh la kan.


Pasal ruam tu, ena tak risau pon sebab ada Herbal Cream yang magic tu kan. hihi




Alhamdulillah ;)



Cabaran Detox Shaklee sedang berlangsung dari April-Jun 2016. Jom sertai kami. Konsultasi eksklusif sehingga anda capai berat idaman dan unggul serta menawan!


                                                    Baca : 9 Tips Kurus secara Alami


Yang lebih penting, NIAT asal join cabaran detox ni adalah untuk kekal lebih sihat dalam jangka masa yang panjang. bila sihat insyaALLAh cantik dan cergas serta gojes;)


Your Beauty & Health Consultant ;


+6 013 357 3153
+6 013 357 3153
+6 013 357 3153
Aeinna Musa
ID Shaklee : 960982
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia


Post a Comment

0 Comments