Shaklee Fun Day | Aeinna Musa




Promosi produk skincare Youth dan hadiah merchandise shaklee

Shaklee Fun Day | Aeinna Musa. Pada 18 Mac 2023 baru-baru ini shaklee ada mengadakan Shaklee Fun Day di 4 lokasi cawangan shaklee di malaysia iaitu Shaklee Home Office di Petaling Jaya,  Kuala Lumpur,  Kota Bharu Kelantan dan Johor Bharu. 

        Pelbagai aktiviti yang sangat menarik untuk semua pengunjung dan juga aktiviti bersama kanak-kanak juga. Promosi jualan secara besar-besaran juga di adakan di keempat-empat cawangan Shaklee secara serentak. 

Shaklee Fun Day

Antara aktiviti dan promosi produk shaklee yang berlangsung pada Shaklee fun Day adalah:

  • Hadiah eksklusif untuk new member yang baru join sebagai ahli
  • Promosi Youth Skincare up to 40%
  • Demo penggunaan Youth secara berkesan
  • Minuman percuma produk shaklee iaitu performance drink
  • Belon dan aktiviti mewarna untuk kanak-kanak yang hadir


Promosi besar besaran Youth Skincare

        Ramai pengedar shaklee dan pelanggan yang datang memeriahkan Shaklee Fun Day dan mereka berpeluang merebut promosi produk shaklee serta mendapat hadiah-hadiah merchandise shaklee yang menarik.

        Tengok lah suasana di dalam kedai shaklee sangat meriah dan masing-masing datang dengan penuh gembira untuk meraikan Fun Day bersama Shaklee Families. Gembira tu dapat berjumpa kawan-kawan dan team bisnes yang dah lama tak jumpa sekaligus gembira kerana puas shoppiong harga jimat serta mendapata pelbagai hadiah dan minuman percuma.

        Melihatkan betapa banyak produk yang mereka borong ini menunjukkan bahawa suplimen shaklee sangat relevan pada masa kini dan berada di dalam hati masyarakat kita. Permintaan tinggi juga menunjukkan betapa sustain bisnes shaklee yang hanya memerlukan modal RM 35 sahaja untuk permulaan. Bermula dengan modal rendah dan risiko rendah namun potensi pulangan yang besar shingga ribu, puluh ribu , ratus ribu malah boleh mencecah pendapatan bersih jutaan ringgit sebulan!



Banyaknya mereka borong. hehe

berbaris untuk bayar dengan produk shaklee yang penuh dalam bakul shopping;)

Youth skincare menjadi pilihan ramai pelanggan shaklee

diskaun sehingga 40% untuk Youth Skincare

ini dah terlebih muatan ni hehe

        Peluang bisnes, produk berkualiti tinggi serta berkesan dan platform yang shaklee sediakan sangat membantu saya dan team Shaklee saya menjana income setiap bulan dan mendapat bonus duit raya awal dari shaklee
ruang yang selesa untuk ejen bertemu dan membuat sesi consultation bersama pelanggan

        Saya sendiri telah memulakan perniagaan shaklee saya sejak 2013 dan sehingga kini jumlah pendapatan yang saya dah terima dari shaklee adalah lebih 6 angka. Sebagai seorang surirumah yang menjana income secara part time dari rumah sambil menjaga dan mengurus anak-anak, saya sangat berpuas hati dengan sistem bisnes shaklee dan circle (team) saya dalam shaklee.

Jika anda berminat untuk mulakan perniagaan secara part time mahupon full time, boleh hubungi Aeinna Musa 0177128688

sehingga berjumpa lagi di next entry!



#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#blogmegashaklee

#kocekraya2023

#tabungsekolah2023

Post a Comment

0 Comments