5 Produk Paling Laris di Internet!


Assalamualaikum


apa khabar semua?


lately ramai yang ingin mencuba bisnes online, nak tambah pendapatan tepi kiri kanan atas bawah katanya.hee..

so perkara pertama yang patut kita decide adalah PRODUK atau SERVIS yang kita nak tawarkan .


mesti tahu dan faham jenis pernigaan ( produk/servis) yang kita nak tawarkan tu. 


ena nk kongsi info hasil dari kajian dari beberapa blog malam tadi, kebanyakkan blog mencadangkan  3 jenis product ni - pakaian, makanan kesihatan dan kecantikkan.. termasuklah blog2 dari negara jiran kita- indonesia.


kalau tak percaya uols boleh google sendiri.


5 PRODUK TERLARIS DIJUAL SECARA ONLINE



bawah ni ena tunjukkan salah satu screenshot yang membincangkan mengenani produk terlaris yang mendapat PERMINTAAN yang TINGGI jika dijual secara online.


info ni dari sebuah blog Online Marketer femes iaitu Ikhwan Fahmi 




Apa yang ena nak tekankan di sini adalah produk no 3 dan 4 ( rujuk gambar di atas) mampu memberikan pendapatan lumayan kepada kita.


Berdasarkan pengalaman ena sendiri, makanan kesihatan adalah jenis perniagaan yang KALIS INFLASI!



bermakna, tidak kira lah keadaan ekonomi keluarga atau negara merosot ekalipon, masayarakat akan berbelanja untuk KEKAL SIHAT atau SEMBUH dari sesuatu  penyakit


HANYA YANG TERBAIK UNTUK YANG TERSAYANG







Ramai orang sanggup BERBELANJA BESAR semata untuk sihat/ sembuh dari penyakit. kerana mereka tahu derita dan azabnya menanggung kesakitan. bukan hanya sakit tubuh badan, nak pergi kerja pon tak boleh. Akibatnya, wang simpanan pon berkurang. 



Sebab alasan ini lah, walaupun ekonomi negara diperlihatkan semakin 'kurang sihat', kebanyakkan customer ena tidak berkira2 untuk terus menerus membeli/ ulang beli produk kesihatan shaklee . mereka pilih yang terbaik skali (iaitu VIVIX)  untuk yang tersayang kerana KESIHATAN tidak dapat ditukar ganti dengan wang ringgit.








Kebetulan pula,bulan ni ada PROMOSI 'HARGA JATUH GAUNG' untuk best produk kami ni. PRODUK YANG MENJADI KEGILAAN RAMAI ni..boleh google juga testimoni vivix..ada berjuta testimoni tau..hoho


rujuk SINI  untuk grab penjimatan LEBIH RM1000  berserta peluang mendapat cash rebate LEBIH RM250!




owh ye, promosi ni HANYA BULAN NI JE TAU- JULAI 2015.


biasanya, kalau dah abes promosi, mula berduyun pm ena tanya boleh dapat lagi tak harga promosi..no no no.. bertindak cepat ye,...promosi masih berjalan lagi 7 hari..lama lagi tu. 


ENA, SAYA MAHU BISNES JUGA, TOLONG SAYA!





ok, bagi sahabat2 yang ingin menjana pendapatan sampingan dalam arena produk kesihatan dan kecantikkan, ena boleh guide anda . tapi dengan syarat, anda pon mestilah bersungguh2 dan  focus ingin berjaya!





Mentor bantu 5%, lagi 95% dari TINDAKAN anda sendiri. jangan risau, kami bernaung di bawah grup shaklee jutawan yang dah melahirkan ribuan leader yang konsisten menjana income 4-5 angka sebulan. ada yang hanya buat dari rumah saje ( surirumah sambil jaga anak2 syurga masing2).




sms/wassap


013 357 3153
013 357 3153
013 357 3153

Post a Comment

0 Comments