Redang Lagoon Chalet, Pulau Redang Terengganu


Redang Lagoon Chalet, Pulau Redang Terengganu | Assalamualaikum. Pulau Redang bukan sahaja antara pulau tercantik dan popular di Malaysia malah di dunia juga. Pulau ni berada di Terengganu dan terbahagi kepada 4 bahagian iaitu Teluk Kalung, teluk Bakau, Pasir Panjang dan Teluk Dalam. Ena sendiri pernah pergi ke Pulau Redang tapi dah lama dah, masa sekolah dulu hehe.


Pulau Redang terkenal di kalangan pelancong dan penyelam (scuba diver) kerana keindahan dasar laut ,pasir yang sangat lembut dan halus serta air nya yang biru kehijauan. Ok meh Ena belanja view dari Pulau Redang.


















Redang Lagoon Chalet

Kalau korang teringin nak pergi bercuti di Pulau Redang, Ena sangat rekemen untuk stay di Redang Lagoon Chalet. Harga sangat berpatutan dan keselesaan pelanggan diutamakan. InsyaAllah dijamin servis terbaik dari Team Redang Lagoon Chalet. 






















Feedback Pelangan





Harga bermula dari;

Adult : RM280
Children ( 4yo - 11yo ) : RM150
Baby : free

untuk info dan keterangan lanjut boleh terus klik di bawah ni ye. Ena cadangkan korang save je siap-siap nombor telefon ni so senang lah nak bagi kat kawan-kawan nanti atau korang sendiri nak pergi ke Pulau Redang.




Post a Comment

4 Comments

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!