Korang Tahu Tak #5: Labur USD 20Juta Selama 5 Tahun Semata-mata Mencari Bisnes Yang Sesuai?



Assalamualaikum


Korang Tau Tak ?



Multi-Billionaire Roger Barnett telah menghabiskan USD 20 Juta dan mengambil masa 5 tahun untuk mencari company yang sesuai untuk dilaburkan sehingga beliau berjumpa dengan Shaklee.



Beliau yakin dengan Shaklee kerana company ini mampu pergi lebih jauh. Beliau membelinya pada tahun 2004 dan mengelarkan Shaklee ini sebagai "Crown Jewel of Network Marketing"


Jadi, kita tidak perlu pening2 nak cari company apa yang sesuai untuk dilaburkan kerana Roger Barnett sendiri dah buat kajian sendiri. Kita cuma perlu yakin dan berusaha untuk mencapai impian kita melalui bisnes Shaklee ni jer. 


Ena sendiri rasa mudah sangat berniaga shaklee product dengan modal permulaan tidak sampai rm100 pon dan kini alhamdulillah menikmati duit poket sendiri at least 4 angka setiap bulan di sampiang mendidik anak2 di rumah. tak perlu hadap traffic jammed pon. Itu lah yng penting kalau tinggal di lembah klang ni..tol lagi kan..hihi


Alhmadulillah ena dan Team Precious Empire dilorongkan hati untuk bersama-sama menyebarkan manfaat dan peluang dalam shaklee


Bagaimana?
Anda yakin dengan bisnes Shaklee yang sudah established sejak 1st April 1956 ini?



Ingin sama-sama explore dan maju dalam bisnes bersama shaklee?




Ena,
013 357 3153
Mentor Bisnes Anda!

Post a Comment

0 Comments