Akibat Makan Suplimen Shaklee ( Shaklee Effect)

Bismillah, Assalamualaikum sahabat syurga ena.
Apa khabar?



Ena nak share pengalaman ena sepanjang mengunakan rangkaian product shaklee.

Bukan ena sorang je tau yang guna dan makan suplimen shaklee ni, habis satu family ena ( termasuk atuk dan nenek) dan family mertua ena 'shaklee' kan .hihi

Baiklah, jom kita fahami, apa itu shaklee effect. Definisi yang di ambil dari blog rasmi Shaklee:


The Shaklee Effect™

At Shaklee, we help transform people's lives through small, simple steps that add up to big results—that's what we call The Shaklee Effect. And we do that by making better products that are worth sharing. That add up to improved health and wealth around the world.

And we believe that if each of us does our small part—taking small, simple steps to not only take care of ourselves—but to share what we love about Shaklee with others—then together, we can make a difference for people and the planet.

Real People. Real Results.

========

Shaklee Kesan ™

Di Shaklee, kami membantu mengubah kehidupan orang ramai melalui  langkah kecil dan mudah yang memberi impak keputusan yang besar , dan inilah yang kita panggil Kesan Shaklee. Dan kita menghasilkan produk yang lebih baik serta bernilai untuk dikongsikan. Meningkatkan tahap kesihatan yang lebih baik dan kekayaan di seluruh dunia.

Dan kami percaya bahawa jika setiap daripada kita tidak hanya mengambil langkah-langkah kecil untuk menjaga diri kita sendiri tetapi untuk berkongsi apa yang kita suka tentang Shaklee dengan orang lain maka kita boleh membuat perubahan yang besar kepada seluruh kehidupan di planet .

Real People. Real Results.

=========






Ena akan ulas satu persatu effect shaklee terhadap ahli keluarga ena. Untuk entry ini ena sediakan 3 link yang akan bawa anda menyelami pengalaman transformasi yang berlaku pada diri , suami dan anak ena Aeisya Humaira setelah setahun bershaklee.

#Shaklee Effect pada anak ena, Aeisya Humaira.

#Shaklee Effect pada suami ena, Kamal Fadzli

#Shaklee Effect pada ena





anda juga boleh dapatkan READY STOK rangkaian Product shaklee dengan KLIK pada gambar di bawah: 







Your Shaklee Independent Distributor,

ID: 960982
Call/sms/whatsapp: 013-357 3153
email: aeinnamusa@gmail.com
COD area: BB Bangi dan sekitar

Post a Comment

0 Comments