Follow Us @aeinnamusa

follow my instagram

Total Pageviews

Showing posts with label Stokis Vivix Shaklee Bangi. Show all posts
Showing posts with label Stokis Vivix Shaklee Bangi. Show all posts

Thursday, 13 September 2018

Testimoni Vivix : Luka Bersalin Teruk, Mujur Ada Vivix !

05:39 0 Comments
Testimoni Vivix : Luka Bersalin Teruk, Mujur Ada Vivix ! |







Saya Ainul Mustafa ibu kepada 3 orang puteri yang comel, aktif membesar
.
Saya mula makan vitamin Shaklee sejak 2011 masa menyusukan anak pertama saya. Bekerja sebagai engineer yang kerap ke sana sini outstation buatkan saya cepat penat, stress.bila stress susu pun merundum.
.
Kemudian saya konsistent makan untuk hamil anak ke dua.saya ada masalah kesuburan dan 2013 saya pregnant anak ke 2, 2014 saya lahirkan anak ke 2.
.
Diuji bila sakit luka bersalin yang teruk dalam pantang.adoiii...Alhamdulillah vivix shaklee penyelamat saya
.
Saya ada masalah berat badan yang teruk.pernah berat naik sampai 70kg.
.
Konsistent buat program #detoxshakleee dan saya berjaya turunkan berat 55kg.
.
Niatnya nak turunkan lagi tapi terpregnant lagi..
.
May 2017 lahir anak ke 3 saya.
.
Jangan tanya kenapa saya suka sangat vitamin #shaklee..terlalu banyak shaklee effects
.



TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia.

Jangan putus harap dalam berikhtiar ye.

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah.

Vivix tu ASBAB sahaja.

Bukan vivix yg menyembuh tanpa keizinan dari Allah;)

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit untuk tambah baik tahap kesihatan


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)






KLIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia



Friday, 17 August 2018

Testimoni Vivix : Sakit Urat Lepas Bersalin Hilang Lepas Amal Vivix

11:41 22 Comments
Testimoni Vivix :Sakit Urat Lepas Bersalin Hilang Lepas Amal Vivix


SAKIT URAT lepas bersalin hilang lepas amal VIVIX





Ni testimoni saya sendiri.
Masa berpantang anak kedua..tukang urut yang datang urut tu salah urut sampai saya tak boleh membuang air kecil..

Walhal sebelum tu sy ok saja..bersalin tanpa luka atau jahit .. masa diurut tu mmg dia tekan tengah dan sakit gila rasa..sampai sy kena cari tukang urut lain utk angkat balik rahim sbb tukang urut pertama dah buat sampai jatuh rahim..
Akibat dr tu badan sy tetap sakit2 walaupun lepas berpantang..abis pantang badan sy sakit dr pinggang ke bawah..

3 bulan pertama lepas bersalin setiap bulan badan sakit dan kena cari tukang urut..
Sy mula amalkan vivix selepas tu dan selepas botol ketiga sy perasan yang dah 3 bulan jugak sy x sakit badan atau pi mengurut lagi..Vivix mmg bagi testimoni ketara utk saya utk masalah sakit urat saya!



TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia.

Jangan putus harap dalam berikhtiar ye.

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah.

Vivix tu ASBAB sahaja.

Bukan vivix yg menyembuh tanpa keizinan dari Allah;)

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit untuk tambah baik tahap kesihatan


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)






KLIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Wednesday, 8 August 2018

Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering 3

09:54 2 Comments
Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering | Assalamualaikum, hai. Harini kekna kongsikan pengalaman beberapa pengguna vivix shaklee yang berpuas hati dengan kesan luka bersalin cepat sembuh dan kering ketika dalam tempoh awal berpantang.

InsyaAllah dengan teknologi dalam penghasilan Vivix Shaklee ni, dapat memberikan pengalaman yang sangat manis buat ibu-ibu selepas bersalin.


Luka bersalin cepat sembuh iaitu 4 hari sahaja dah yakin nak duduk bersila kata Puan Diyana. beliau mengambil vivix shaklee.


Kesan czer sangat sakit tapi vivix shaklee bantu bagi sihat cepat, seminggu je dah boleh tahan kencing- Puan Diyana-





TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia.

Jangan putus harap dalam berikhtiar ye.

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah.

Vivix tu ASBAB sahaja.

Bukan vivix yg menyembuh tanpa keizinan dari Allah;)

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit untuk tambah baik tahap kesihatan


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)






LKIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia


Tuesday, 7 August 2018

Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering 1

08:39 2 Comments
Testimoni Vivix : Luka Bersalin Cepat Baik dan Kering | Assalamualaikum, hai. Harini kekna kongsikan pengalaman beberapa pengguna vivix shaklee yang berpuas hati dengan kesan luka bersalin cepat sembuh dan kering ketika dalam tempoh awal berpantang.

InsyaAllah dengan teknologi dalam penghasilan Vivix Shaklee ni, dapat memberikan pengalaman yang sangat manis buat ibu-ibu selepas bersalin.


Testimoni Vivix . 


Puan Irine mengambil Vivix Shaklee untuk cepatkan penyembuhan luka bersalin. Rata -rata bu bersalin mengalami isu ni iaitu luka bersalin lambat sembuh.




Pengalaman Puan Irine mengambil vivix untuk sembuhkan luka bersalin




Nak cerita pengalaman Irine kenapa consume VIVIX😊

.

Untuk Irine sendiri consume Vivix ni bersebab sebenarnya .
.
1st, Irine nak ikhtiar sembuhkan luka dalaman bersalin. Disebabkan Irine pernah bersalin ceaser masa anak pertama (Medina) dan anak kedua + ketiga Alhamdulillah dengan izin Allah dapat merasa bersalin secara normal .
.
Salah satu cara ikhtiar Irine untuk mempercepatkan luka bersalin dalaman Irine cepat sembuh adalah dengan consume VIVIX. Syukur Alhamdulillah luka bersalin Irine pun takde rasa pedih-pedih, takde rasa ngilu-ngilu .
.
Kalau untuk luka bersalin tu VIVIX ni lah paling recommend nak bagi cepat baik. Ada tak dekat sini walaupun dah bersalin 2 minggu tapi still lagi rasa sakit atau pedih mencucuk-cucuk dekat luka bersalin? Tak kisah luka bersalin normal mahupun secara ceaser. 
.
Dan, antara sebab lain nak consume VIVIX sebabkan Irine dah masuk umur 26 tahun, jadi Irine ambil langkah berjaga-jaga utk jaga kesihatan dan elakkan anti penuaan. Bak kata orang, nak elak drpd nampak TUA SEBELUM USIA😋 .
.
Tak nak lah nanti-nanti, orang cakap muda lagi tapi muka nampak tua kan . Kalau boleh nanti Medina, Hasya dan Umar dah besar, Irine nak nampak macam kakak dan adik. Hihi❤️
.
PENUAAN AKAN TETAP BERLAKU TAU. Tapi, adalah pilihan kita untuk menentukan kesihatan badan kita supaya lebih sihat, lebih muda dari usia kita. Kalau kita jaga kesihatan dalaman kita, insyaAllah kita akan menikmati kesihatan yang lebih baik itu LEBIH LAMA 😊.
.
Tak sabar nak bersalin pastu bekalan VIVIX wajib sediakan untuk ikhtiar luka bersalin cepat sembuh semula. -Puan Irine-

TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia.

Jangan putus harap dalam berikhtiar ye.

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah.

Vivix tu ASBAB sahaja.

Bukan vivix yg menyembuh tanpa keizinan dari Allah;)

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit untuk tambah baik tahap kesihatan


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)






LKIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia


Monday, 6 August 2018

Testimoni Vivix : Dari Lumpuh Dan Kanser Rahim ,Dah Boleh Berdiri Dalam Masa 5 Bulan sahaja

16:28 0 Comments


Testimoni Vivix : Dari Lumpuh dan kanser Rahim, dah Boleh Berdiri Dalam Masa 5 Bulan sahaja: Ikhtiar seorang anak yang membekalkan vivix pada ibu nya yang mengidap kanser rahim dan lumpuh akhirnya ibunya bejaya bangun dalam masa 5 bulan sahaja! Alhamdulillah  





TERIMA KASIH PUAN SUDI BERKONGSI DENGAN KAMI




Alhamdulillah kita yang baca pon rasa terharu & turut rasa bahagia

Jangan putus harap

Jangan give up dengan rahmat & kurniaah Allah

Vivix tu ASBAB sahaja

Bukan vivix yg menyembuh

Tapi berdasarkan ujian klinikal dan 'landmark study' vivix mampu MEMBANTU pesakit


Tolong sebarkan dan beritahu kawan2 sanak saudara yang anda fikir mereka sangat perlukan vivix
Tak baik kita je tahu sorang sorang ;)


Jemput baca lagi Testimoni Vivix  di SINI



KLIK  untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:


Untuk info dan order vivix Promosi  , klik wassap kekna ye.


Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
http://KedaiVitaminBangiKajangPutrajaya.wasap.my atau http://Kekna.wasap.my
COD Bandar Baru Bangi , Kajang serta sekitar
Pengeposan ke seluruh



DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.