Follow Us @aeinnamusa

follow my instagram

Total Pageviews

Showing posts with label 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah. Show all posts
Showing posts with label 111 Formula Rezeki Melimpah Ruah. Show all posts

Thursday, 12 October 2017

111 Formula Tarik Rezeki - Pakej Premium FTR

00:06 0 Comments
111 Formula Tarik Rezeki  - Pakej Premium FTR


111 Formula Tarik Rezeki  - Pakej Premium FTR



111 Formula Tarik Rezeki  - Pakej Premium FTR | Assalamualaikum | Petang ni kekna nak rekemen satu buku yang sangat best iaitu 111 Formula Tarik Rezeki    

Banyakkkk sangat Testimoni power dari pembaca yang dah baca dan hadam buku ni 

Uol boleh baca kat SINI ye


dan, satu lagi Pakej Premium Harga TERmurah ni dah tak banyak tau, penulis nya , Puan Nora Yusof  dah announce kat fb milik beliau



Makluman!
.
.
Dua hari lepas Stok FTR 600 unit sahaja lagi tinggal untuk harga panggilan akhir 60% diskaun dari harga asal.
.
Sekarang selepas dua hari total stok tinggal lagi 400++ sahaja lagi.
.
Lepas ni anda takkan dapat lagi dah harga Diskaun RM199 (6 in 1) ni. Sebab habis je stok 400++ ni saya tutup dan naikkan harga Rm200++
.
.
Harap maklum.
.
Sesiapa yang nak order mohon direct website ni




Harga buku sangat murah berbanding ilmu yang terkandung di dalam nya
kalau amalkan betul2 ilmunya, berganda2 lagi dapat pulangan 

Tak kira siapa kita, seorang anak ke seorang peniaga ke, seorang pekerja, seorang majikan atau seorang pemimpin negeri atau negara sekalipon

  


Ustaz Miftahur Rahman mengatakan, ada beberapa ungkapan terlarang yang harus dihindari.
Contohnya: "Mahalnya barang ni! Semua pun dah naik harga la sekarang!"

Jangan terlalu sering mengatakan begitu.


Kenapa?

Ia hanya menunjukkan ketidakmampuan kita menyikapi keadaan dengan bijak.

Saat harga barang tiba-tiba melonjak tinggi, kita tidak perlu marah-marah sampai menyumpah seranah.

Biar mahal, tapi yang paling penting kita masih mampu beli dan masih ada wang nya. Betul kan?

Kalau kita marah-marah pun, itu takkan membuatkan harga barang menjadi murah.

Jadi, jangan jatuhkan harga diri kita dengan ucapan kelemahan.

Jika selalu disebut begitu, dalam minda bawah sedar nanti tertanam doktrin yang kita ini miskin.
Jika belum mampu beli, berdoa sahaja;

"Ya Allah, berilah saya rezeki yang banyak sehingga tidak ada sesuatu yang mahal bagiku kerana Engkau Tuhan yang Maha Kaya dan Maha Mencukupkan"

Dari wall FB: Nadiah Azaman Ppk



Klik Gambar untuk baca testimoni hebat mereka yang dah pon dapatkan FTR





Hubungi kami jika perlukan info/bantuan atau untuk tempahan produk :)




Aeinna Musa
0177172868
Direct Wassap : http://Kekna.wasap.my/ atau http://KedaivitaminBKP.wasap.my/

Monday, 7 March 2016

Rahsia Besar Jutawan Gandakan RM100 Menjadi RM4800 Dalam 3 Minggu Sahaja

16:36 0 Comments



The Power Of Sedekah

3 minggu lepas, saya menghadiri satu seminar selama 5 hari.

Seminar ini kebanyakannya dihadiri oleh mereka yang diberi kelapangan kewangan oleh Allah. Ini kerana kos seminar itu hampir RM8,000 untuk 5 hari.

Tak ramai yang mampu hadir disebabkan kos yang sangat tinggi.

Bertemu Dengan Ramai Jutawan

Sepanjang 5 hari di sana, saya bertemu dengan ramai jutawan.

Mereka ‘tersangat’ kaya.

Ada yang income mencecah RM500k-RM600k sebulan, baru berusia 40-an.

Ada yang baru berusia 25 tahun, tapi pendapatan bulanan sudah mencecah RM50k sebulan.

Ada yang berusia 35 tahun. Sales tahunan mencecah RM120 juta.

Tak boleh nak cerita semua. Sebab terlalu ramai yang hebat.

Subhanallah. Saya sendiri terkejut dengan kejayaan mereka.

Jangan tunggu kaya baru nak sedekah. Sebab itulah nanti kita tak kaya kaya. Untuk menerima, kita perlu memberi dahulu.

Nasihat Dari Para Jutawan

Semasa salah satu sessi, saya sarapan pagi bersama mereka.

Saya tanya mereka, apa rahsia amalan yang mereka buat untuk berjaya sampai ke tahap itu?

Salah seorang peserta, berusia 25 tahun berpendapatan RM50k sebulan berkongsi dengan saya.

“Bang, saya nak share satu benda aja. Kalau kita nak yang terbaik. Kita kena beri yang terbaik. Nak duit banyak, kena sedekah banyak. Satu benda mudah yang saya nak share dengan abang, sedekah bila masuk masjid. Abang buka beg duit, ambil duit yang paling besar. Then, sedekah kat tabung masjid. Abang buat aje, nanti abang akan rasai perbezaannya. Bila kita beri yang terbaik, Allah pulangkan yang terbaik untuk kita.”

Kemudian, salah seorang CEO syarikat lain menambah.

“Firdaus, kau jangan percaya apa dia ni cakap. Jangan percaya, tapi kau buat aje!!! Ingat, duit yang paling besar dalam wallet ok.”

Kemudian, salah seorang CEO syarikat lain pulak menambah.

“Saya ni dah lama jutawan. Tapi, dulu nak sedekah kat masjid, RM10 pun rasa berat. Kedekutnya saya waktu tu. Tapi, lepas saya belajar. Saya dah tak kedekut. Saya pun sama macam mereka. Saya keluarkan duit yang paling besar ada dalam wallet saya. Saya juga selalu tukar duit kecil, RM1, RM5, RM10, RM20 dan saya selalu bawa bersama saya. Bila saya jumpa orang yang memerlukan, saya akan sedekah ikut keperluan mereka.”

Wowwww…… Ini rupanya rahsia mereka.

Saya Masuk Masjid Dan Teringat Kata Kata Mereka

Hari Khamis yang lepas, saya masuk ke Masjid di Parit Buntar.

Pada waktu tu, saya teringat nak bersedekah kepada masjid. Saya berazam nak sumbanglah RM50 kepada masjid. Sebab saya sangka itulah duit yang paling besar saya ada dalam wallet.

Tiba tiba, bila saya buka beg duit.

Allahuakbar. Macam mana ada duit RM100 pulak dalam wallet saya ni?

Aduh !!!!!

Iman saya mula bergoyang. Nak sumbang RM50 pun dah kira besar. Inikan pula RM100. Fuhhhhh…. Saya berpeluh seketika.

Tapi, disebabkan saya teringat kata kata para jutawan yang menggalakkan saya menderma wang terbesar dalam wallet. Saya pun, dengan rasa ‘berat hati’. Saya keluarkan RM100 dan masukkan dalam tabung masjid.

Saya ingat lagi, masa saya sumbang tu. Saya berdoa kepada Allah.

“Ya Allah, aku berikan yang terbaik untuk Mu. Aku tak tahu macam mana Kau akan gantikan duit ini untukku. Tapi, aku sudah menjalankan tanggung jawabku. Sekarang, aku serahkan pada Mu untuk mengaturkan sesuatu untuk aku.”

Sejujurnya, masa saya keluar masjid. Saya asyik berfikir.

“Hmmm…. macam manalah Allah nak gantik RM100 ni dalam masa segera?” tak nampak jalan yang saya akan dapat duit dari mana mana sumber bisnes yang saya buat.

Tapi, tak per lah. Saya buat kerja saya, selebihnya saya serahkan kepada Allah.

Apa Berlaku Pada Hari Jumaat?

Pagi Jumaat, saya buat kerja seperti biasa. Tiba tiba, saya dapat panggilan telefon daripada abang saya.

“Daus, cepat cepat. Jual saham yang hang beli tu? Sekarang naik mencanak.”

Tanpa membuang masa, saya terus onlinekan telefon saya.

Saya cek saham yang dah 2-3 minggu saya beli, yang asyik turun tak naik naik. Saya pun dah sedikit kecewa dengan saham ni.

Terbeliak biji mata saya tengok harga semasa saham tersebut.

Allahuakbar.

Kalau dihitung mudah, keuntungan sekitar RM4,800.

Subhanallah. Tanpa membuang masa, saya terus jual saham tersebut.

Syukur Alhamdulillah.

Saya benar benar tak sangka, Allah nak beri rezeki kepada saya daripada pintu yang tidak saya sangka.

Memang saya jangka saham yang saya beli tu akan naik. Saya jangka untung dalam RM1,000-RM1,500. Tak lah sampai RM4,800 dalam tempoh 2-3 minggu.

Subhanallah. Saya bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan.

Selepas itu, saya pergi ke masjid untuk menunaikan Solat Jumaat. Sekali lagi, saya buka beg duit saya, saya dermakan wang paling besar yang saya ada.

Kali ini, saya berdoa kepada Allah.

“Ya Allah, aku bersyukur dengan nikmat yang Kau berikan kepadaku. Terima kasih kerana memberi ‘pulangan’ kepada aku dengan begitu pantas. Hari ini, aku berikan sumbangan aku lagi untuk masjid ini. Semoga Kau berikan yang lebih baik buat aku selepas ini.”

Jangan takut untuk bersedekah.

Allah Allah…..

Selama ini, bukan saya tak percaya THE POWER OF SEDEKAH.

Saya tersangat percaya, tapi biasalah. Kita manusia. Kita selalu rasa takut nak MEMBERI. Kita ingat dengan memberi akan mengurangkan apa yang kita ada.

Sebenarnya tak, bila kita memberi. Kita akan menambah apa yang kita sedia ada.

Saya tulis kali ini, semata mata untuk memberi kekuatan kepada saya untuk memberi yang terbaik dalam setiap perkara yang saya lakukan.

Semoga kisah ini juga sedikit sebanyak akan memberi inspirasi kepada anda untuk bersedekah.

Kawan kawan semua…. Jom Bersedekah.

Ingat pesan ini, “Kita kurang berjaya bukan kerana kita kurang menerima, tetapi kerana kita kurang memberi. The more we give, the more we get back. Insya Allah.”

Jika kita tak mampu nak bersedekah dengan wang ringgit, jom bersedekah dengan cara yang paling mudah. Iaitu dengan memberi senyuman.

Kalau ini pun kita tak mampu nak lakukan, hmmm…. Lebih baik kita usah hidup.

Semoga Allah beri kekuatan kepada kita untuk lebih banyak memberi selepas ini.


Aameen.


P/s:

KLIK SINI
KLIK SINI
KLIK SINI
untuk 111 Tips Kaya Rezeki Melimpah Ruah dan Tips Bebas Hutang!



Saturday, 6 February 2016

Rahsia Bersihkan Kolam Jiwa

14:24 0 Comments




{BACA DENGAN GEMBIRA ^_^ **


Assalamualaikum


Apa khabar?


Ena nak suggest satu ebook yang sangat sangat bermakna dan menyentuh hati serta BAKAL MERUBAH KEHIDUPAN kita kepada LEBIH BAIK dengan izin Allah. 


E-buku ini tulis oleh Puan Nora Yusof


>>>>RAHSIA PEMBERSIHAN KOLAM JIWA YANG PALING BERKESAN MENARIK REZEKI<<<< 




 EDISI 5 TERBAIK (BEST SELLER)

 ---------------- 


 “Formula terbukti berjaya untuk menarik rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan hati, kekayaan harta dan jiwa, serta keberkatan hidup di DUNIA dan di AKHIRAT”



 SANGAT SESUAI UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI PENYAKIT DI BAWAH:


 1) DENGKI
 2) SAKIT HATI DENGAN ORANG 
3) CEMBURU 
4) MURUNG 
5) SEDIH 
6) MASALAH KOMUNIKASI 
7) LALAI 
8) LUPA 
9) TAK CUKUP DUIT 
10) MERASA DIRI HEBAT 
11) RIAK 
12) BERCELARU 
13) TIDAK TENANG TIDUR 
14) SUKA FIKIR MASALAH 
15) TIDAK TAHU MEMBETULKAN NIAT 
16) SUKA FIKIR BUKAN-BUKAN 
Dan banyak lagi.. 


 Jika dibaca penuh penghayatan.

   LIHAT APA KATA PEMBACA EBOOK 70 FORMULA REZEKI INI ===================================== 


 "Baru2 akak dilanda satu masalah dlm diri akak.... masa tu mmg lost.. sehingga akak rasa mcm gelap aje dunia ni pada kemuncak masalah tu.. sehingga satu mlm... akak baca balik ebook nora hingga tertidur.. bangun pagi.. akak rasa lain sgt.. mcm ada satu semangat baru.. masalah tu jd kecik pulak.. start dari mlm tu.. mmg akak akan selalu baca.. bila akak fikir balik... baru akak perasan.. ebook nora kandungan dia "happy2..".. membakar semangat.. sbb tulah.. kalau akak bc seblm tidur.. bila bangun pagi mood jd happy n bersemangat...." 

 -CIKPUAN NOR ZAHIDAH ARIFFIN 












 BERMINAT MILIKI EBOOK INI? 


BOLEH DAPATKAN SEKARANG. 

500% BERKESAN. 

SETIAP HARI PASTI TERSENYUM 24 JAM. ^_^


 Jaminan wang dikembalikan 500% tanpa ragu tau






PICIT DI SINI SEKARANG SEBELUM TAWARAN DITUTUP ------>>>





-Aeinna Musa-




DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.