Follow Us @aeinnamusa

follow my instagram

Total Pageviews

Thursday, 4 July 2019

Segmen 9 Juta Special Bloglist




Segmen 9 Juta Special Bloglist | Assalamualaikum, dah bertahun rasanya Ena tak join segmen / giveaway, sebabnya dah bertahun jugak tak blogwalking ish ish ish hehe.

Nyatakan TIGA first impression orang terhadap Ena; yang biasa Ena dengar:



  1. Friendly
  2. Anak sulong ye? (merujuk pada anak nombor 2 atau ke 3 ku hehe)
  3. Orang Penang ke? (saya asal Ganu Kiter)




Ok korang semua jom ramai ramai support blogger Sayidahnapisah. Caranya mudah saje, klik je banner kat atas ni k.



4 comments:

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.