Follow Us @sihatcantik_byena

@aeinnamusa

Wednesday, 3 October 2018

Rutin Harian Makyong Sekarang

Rutin Harian Makyong Sekarang | Assalamualaikum. Setiap hari rutin skincare kekna sekarang , remove sel mati dari kulit muka.

Kesan sel kulit mati yang tertanggal selepas gunakan YOUTH Perfecting Toner 


Memang terbaik YOUTH Perfecting Skin Toner ni. Selepas cuci muka pon , tengok tu kapas, masih ada lagi kotoran.

Sel kulit mati ni kalau tak buang lama2 kulit jadi nampak kusam dan lebih tua dari umur.

YOUTH Perfecting Toner


Plus, dalam Toner ni ada Muscadine grape tau , sama bahan dalam vivix di mana effect antipenuaan dalam anggur muscadine yang sangat hebat . (Allah Maha Hebat)

Anggur muscadine ni bantu MELINDUNGI dan MEMPERBAIKI DNA sel kulit kita dan mengHALANG kerosakkan kolagen & elastin.

Penggunaan YOUTH toner yang konsisten buatkan kulit kita lebih toink toink anjal gitu

Fungsi YOUTH Pefecting Toner


Jemput singgah dan FOLLOW Blog baru kekna : Kedai Vitamin Bangi Kajang Putrajaya




6 comments:

  1. Bestnya lepas dapat buang sel kulit mati ni kan.. Rasa mcm kulit bersih je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah syiqin, rasa kulit bersih dan suci sgt2 hehe

      Delete
  2. ramai kata youth bagus.. best klau kulit bersihkan..

    ReplyDelete
  3. bestnya produk ni, nak cuba lah nanti

    ReplyDelete

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.