Follow Us @sihatcantik_byena

@aeinnamusa

Tuesday, 19 September 2017

Penghantaran VIVIX




Terharuuuuuuu sampai cemburu sangat tadi jumpa my regular customer😝

Kak R dah 2 tahun ambil vivix


Serius kalau uol jumpa Kak R ni mesti ingat umur 30 . Mudah lebih 10 tahun tau umur dia
Kekna sendiri terkejut sikit lagi nak fengsannn (hehe) bila tahu anak sulong dia dah lepas SPM & anak bongsu umur 12 tahun

Kekna duk ingat la sebaya kekna or muda lagi. Rupanye sangkaan ku MELECETTTT☺️☺️

'Ena vivix akak dah 2 hari tau abes. Akak goncang2 dengan air kosong pastu tuang dalam gelas. Gelas tu pon lepas minum akak goncang lagi skali dengan air . Sayang titisan vivix tu'


Waahh gittewww skali syg kat titisan emas sirap ajaib ni kan

Sama kekna pon sama 2X5 spuluh😄


Mesti 3 kali rinse -macam basuh alat radas kat makmal waktu Uni dlu. Tapi takde lah guna distilled water hihi😆


Punye lah gigih nak pastikan betul betul betul kosong botol vivix tu
Kata Kak R lagi,


' akak tak boleh tinggal vivix ni .kalau dulu memang letih sokmo kat ofis .balik rumah nak urus rumah & anak2 lagi, so sangat2 penting wanita bekerjaya macam akak amek vivix & shaklee suplimen . Kalau tak memang melepek je lepas waktu kerja '

Selain Vivix Kak R sangat3 konsisten ESP, lecithin , ostematrix dan omega guard


Kekna,
Bukan Jual Roti😝 hehe




KLIK SINI untuk beli dan cuba sendiri VIVIX atau untuk hadiahkan vivix pada yang tersayang atau terus hubungi kami untuk info:



Your Certified Shaklee Product Consultant:
Aeinna Musa / Kekna (0177172868)
Direct Wassap:
http://KedaiVitaminBangiKajangPutrajaya.wasap.my atau http://Kekna.wasap.my
COD Kajang dan Bandar Baru Bangi serta sekitar
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.