Tuesday, 8 September 2015

Korang Tahu Tak #1 : Antibiotik Semulajadi Ada Di Dapur Rumah Semua Orang!



Assalamualaikum


#Korangtahutak

Bawang putih banyak khasiatnya..terutama sebagai 'pelindung' badan dari penyakit.



The best part..ia adalah semulajadi! Kat dapur semua orang pon ada kan.



Lepas ni boleh masuk dapur n kunyah bawang putih k..hihi



Ena kurang gemar kunyah bawang putih as it is..so ena prefer telan je GARLIC COMPLEX shaklee ni.. ni rahsia ena batuk 2 minggu berturut masa bulan pose aritu tapi masih mampu puasa penuh walaupun makyong dah masuk 3rd trimester masa tu..alhmdulillah;)




#kttshaklee



0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!