Follow Us @sihatcantik_byena

@aeinnamusa

Wednesday, 24 June 2015

Simple Giveaway : From Bintulu With Love



Assalamualaikum.

demi mnegubat rindu ena pada Bintulu, ena nak join segmen ni jugak;)

6 tahun tau ena diam kat bintulu dlu. boleh la sikit2 klaka sarawak.

tapi dah lama x praktis ni macam lain dah jadi lidah ni..haha

mana tahu ada rezeki bulan ramadhan kan..10 pemenang dan 1 bloglist yang dicari;)


uols yang nak sama2 join boleh KLIK JE POSTER atas ni. mudah sgt!

salam ukhuwah dari ena:


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Singgah Komen di Blog Ena..

Semoga kita semua dikurnia rezeki yang banyak serta berkat dan kesihatan yang baik hendaknya

Have a nice day ahead!

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.